پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

لطفا به حقوق ملت احترام بگذارید

لطفا به حقوق ملت احترام بگذارید

مطلب زیر را یکی از مخاطبین پژواک رامسر برایمان ارسال کرد که شما را به خواندن آن دعوت می کنم. 

 

در هفته جاری شاهد برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان رامسر بودیم. اجرای چنین برنامه ای توسط دست اندرکاران ارجمند را یک حرکت هوشمندانه و شایسته قدردانی و احترام می دانم. توسعه شهرستان به برنامه هایی از این دست و مشابه این ها مانند جشنواره بهار نارنج و ... نیاز مبرم دارد. با اندک جستجو در دیگر شهرها و کشورها می توان دید که دیگران از هیچ برای خود چه جشنواره هایی را طراحی و چه حجم گردشگر را جذب می نمایند.

بنا به فرمایش فرماندار محترم حضور دولت صرفا برای شروع چنین مراسم هایی بوده و مقرر است در سال های آینده اجرای آن به گروه های مردم نهاد واگذار شود که البته یک تصمیم خردمندانه می باشد.

برگزاری همایش سلامت کشورها اکو را نیز در همین راستا دیده و جزو حرکت های خوب مدیریت جدید شهرستان می دانم.

پینوشت:

1- با تجربه یک بار شرکت در جشن شبانه ی روبه روی هتل رامسر می خواهم به عرض برسانم که چندین ساعت معطلی مردم برای شروع برنامه و تماشای سرپای خیل کثیری از مردم و آویزان شدن آن ها از پیاده روی مشرف به محل برگزاری و بعد تحمل ملال انگیز پرحرف هایی کلکسیونی از مجریان متعدد نشان دهنده غربت برنامه های فرهنگی در شهرستان و عطش فراوان مردم برای چنین برنامه هایی می باشد.

نشان می دهد که مطالبه مردمی عظیمی در این بخش مغفول واقع شده است. دیدن چنین صحنه ای من را به یاد تابستان های دهه 60 خورشیدی ییلاق جواهرده انداخت که مردم شباهنگام با چراغ های نفتی از چهارگوشه ییلاق راهی محوطه مسجد آقا پلاسید می شدند که یک فیلم آپاراتی نه چندان با کیفیت را با اشتیاق نگاه کنند. بی شک چنین شرایطی سزاوار چنین مردمی نیست و حتما در هم در آینده نخواهد بود.لطفا به حقوق ملت احترام بگذارید.

2- در کنار یکی از ساختمان های مرتفعی که در روبه روی دانشگاه آزاد رامسر در حال احداث است تابلویی نصب شده است که به مردم هشدار می دهد از راه رفتن در پیاده و پارک کردن در خیابان به دلیل عملیات ساختمانی خودداری شود. حکایت مضحکی است. به جای آن که مالک ، امنیت محدوده کارگاه ساختمانی را رعایت نماید برای مردم تابلو نصب می نماید!. لطفا به حقوق ملت احترام بگذارید.

3- در روز شلوغ آخر هفته تابستان یک باند خیابان کمربندی در مجاورت میدان امام جهت عملیات ساختمانی خصوصی مسدود شده و سبب ترافیک سنگین و هدررفت زمان وانرژی مردم می شود. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.

4- در روبه روی دبیرستان شهید ببری ، کل پیاده رو توسط مالک ساختمان در حال احداث تبدیل به محل دپوی مصالح ساختمانی شده است و مردم به ناچار درسواره رو ، پیاده روی می نمایند. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.

5- متاسفانه سایت اینترنتی شهرستانی که به طور مستقل ، جامع و به روز ، اخبار رامسر را پوشش دهد ، وجود ندارد. اهالی رسانه شهرستان ، دانستن حق مردم است. لطفن به حقوق ملت احترام بگذارید.

6- اعتقاد راسخ دارم که تا تک تک آحاد مردم به حقوق یکدیگر احترام نگذارند ، به حقوق ملت احترام گذاشته نخواهد شد. از این رو پیشنهاد می نمایم که جناب عالی در صورت صلاحدید ، انعکاس احترام به حقوق ملت را به طور مستمر سرلوحه کار خویش قراردهید.

7-در یک عصر گرم تابستانی با دغدغه های فراوان ، پر حرفی کردم در حالی که می دانم مردم سرزمین من به شنیدن کلام طولانی رغبت چندانی ندارند. از این بابت عذرخواهم. امیدوارم که این کار موجب تضییع حقوق ملت نشده باشد. چنین باد!

نظرات 6 + ارسال نظر
داریوش 1393/06/02 ساعت 05:51 ب.ظ

بهرامی عزیز! در مرقومه تان عنوان نمودید:(بنده یکی از اصحاب رسانه شهرستان رامسر هستم و صرفا از حقوق خودم دفاع می کنم.) باید به عرض برسانم وظیفه آحاد جامعه نه تنها دفاع از خود بلکه رعایت حقوق دیگران ودفاع از آن می باشد .واین به عنوان وظیفه شغلی تان نیز محسوب می شود .
بند 8 - تنها به فاصله 10متر از دفتر هفته نامه موج شمال - میدان امام - ساختمان شرکت توسه عمران رامسر در حال احداث می باشدچند ماه است تمام پیاده رو مسدود شده بعلاوه قسمتی از حریم خیابان نیز به عمق چندین متر حفاری شده است . وقتی تصمیم گیرندگان وتصمیم سازان شهرستان چنین تخلف واضحی را انجام دهند از دیگران چه انتظاری می رود .حق الناس را فقط برای خودشان تعریف می کنند

با سلام
منظورم این بود نسبت به اتهام وارده به اصحاب رسانه که بنده نیز یکی از آنها هستم از خودم دفاع می کنم

دلسوز 1393/06/02 ساعت 04:02 ب.ظ

سلام متآسفانه بایدبگم خبرنگاران رامسرفقط میتوانندتعریف و تمجی بعضی ازمسولین بکننددرصورتیکه این همه تخلف توشهرداری وسطح شهرمیکنندانگارنه انگار اگربه ندیدن میزنیدیاندانستن دوست داریدوبرایتان گران تمام نمیشه واگردلسوزشهرتان وازهمه مهمترمملکتتان هستیدمیخواهیدراهنماییهادرمواردفوق نمایم

قنبری 1393/06/01 ساعت 06:31 ب.ظ

با سلام. نویسنده مطلب مشخص نبود ولی مرا به یاد دهه 60 انداخت که توسط سپاه رامسر با کمترین امکانات و با یک ویدئو و تلویزیون و یا آپارات 8 میلی و 16 میلی در اکثر روستاها و پایگاههای مقاومت شهرستان رامسر به همراهی همکاران به نمایش فیلم و تبلیع می پرداختیم که استقبال در آن زمان بسیار زیاد بود. حتی در اشکور نیز دستگاههایمان به اضافه موتوربرق را با قاطر حمل و به سختی در روستاهای اشکور فیلم پخش می کردیم. می شود گفت در زمانی که دستگاههای تبلیغاتی اش فقط در شهر فعال بود ما به عنوان نخستین رسانه تبلیغاتی در روزهای بارانی،برفی و اکثرا شبها به اکثر روستاها می رفتیم . یادش بخیر. اگنون رسانه های قوی شنیداری و دیداری بلافاصله در سطح جهان اخبار را پخش می کنند. ممنونم از مطلب خوبتان.

دوست 1393/05/31 ساعت 11:06 ب.ظ

درباره هفته فرهنگی به نظرم خیلی عالی بود باید از دست اندرکاران تشکر وقدردانی نمود البته برای اولین بار بود اگر تعداد صندلی هارا بیشتر میکردند بهتر میشد باقی قضایا مشکلی نداشت امیدوارم با تجربه ای که مسئولین کسب کردند دفعات بعد جبران شود

رامسری 1393/05/31 ساعت 07:47 ب.ظ

فرجی نادان کله پا شد
زنده باداصولگریان

با سلام.
بنده یکی از اصحاب رسانه شهرستان رامسر هستم و صرفا از حقوق خودم دفاع می کنم.
1-روز تجلیل از خبرنگاران 30 نفر به دعوت ارشاد دعوت شدند درحالیکه ما حتی 3 نفر خبرنگار فعال نداریم.به قول معرف وقتی "دوغ از دوشاب " تشخیص داده نشود حاصلش انتقاد شماست دیگه.
2-اطلاع رسانی مطلوب نیاز به حمایت مالی و معنوی مطلوب دارد که متاسفانه این عدم حمایت به کسلی و بی رغبتی اصحاب رسانه(نه اصحاب رسانه نما) شهرستان منجر شده است.
3-به شخصه با راه اندازی دفتر هفته نامه موج شمال در جنب میدان امام مدیریت فعالیت تیمی 10 نفره را بر عهده دارم و محصولات ما را می توانید در کیوسک های مطبوعاتی تهیه نماییید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.