پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

آزاد:باید مسولیت را فرصتی برای ادای دین به کشور و خدمت بی منت برای مردم بدانیم

معاون فرماندار رامسر گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ باید با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش نمود و هفته دولت فرصت ممتاز برای انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر"محمدآزاد "در نخستین جلسه ستاد هفته دولت امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رامسر افزود:در شرایطی که استکبار جهانی با تمام توان در اندیشه تضعیف  صفوف مسلمانان و ایجاد کشتار و جنگ های خونین است امروز ایران اسلامی مقتدر تر از هر زمان رو به آینده ای روشن گام بر می دارد.

وی اظهار داشت:دولت تدبیر و امید در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری  و حفظ اقتدار و عزت ملی گام های بسیار محکمی برداشته و برنامه های بسیار خوبی برای توسعه در عرصه های مختلف دارد.

وی بیان داشت:ما در قبال تحقق سیاست های دولت در راه خدمت رسانی به مردم مسئول هستیم و باید مسولیت را فرصتی برای ادای دین به کشور و خدمت بی منت برای مردم بدانیم  .

وی گفت:مردم باید از خدمات ماندگار دولت ،اهداف و استراتژی های آن آگاه شوند و هفته دولت این فرصت را برای ما فراهم می آورد.

وی افزود:باید در فضای وحدت و همدلی با درایت و تدبیر ،به مسولیت های مهم و تاریخی خود عمل نماییم.

وی از مسولان خواست تا در هفته دولت با استفاده از ظرفیت ارزشمند رسانه ها خدمات و اقدلمات را برای مردم اطلاع رسانی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.