پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

استاد صدا و سیما و مشاور رسانه ای فرماندار یک شهر کوچک؟!!!

پس از انتشار خبر "یک انتصاب فامیلی دیگر در رامسر" در پژواک رامسر، ابوذر باقر سلیمی کارگردان شبکه باران و یکی از فارغ التحصیلان برتر دانشکده  سیما و سیما جمهوری اسلامی ایران در انتقاد به قسمتی از مطلب وبلاگ « قلم جوان » تحت عنوان " بهرام حسنی از اساتید دانشگاه صدا و سیما می باشد که مسئولیتی نیز در این سازمان عهده دار است." با درج کامنتی نوشت:

 :

سلام علیکم

بنده 6 سال توی دانشگاه صداوسیما دانشجو بودم و چنین شخصی انجا استاد نبودند . گفتم شاید بعد از این که من فارغ التحصیل شدم ایشان مدرس شده اند با یکی از دوستان که مدیرکل آن دانشگاه هستند و ارتباط مستقیمی با اساتید دارند موضوع را جویا شدم ایشان هم چنین فردی را نمی شناخت.

شاید قرار است که ایشان در آینده استاد دانشگاه صداوسیما بشوند. الله اعلم.

لطف می کنید بفرمایید ایشان مدیر چه بخشی از صداوسیما هستند؟!! آخه جالبه شما مدیر رسانه بزرگی به نام صداوسیما باشی بعد عنوان مشاور رسانه ای فرماندار یک شهر کوچک برایت جذابیت داشته باشه. رسانه ای که در تهران و مراکز استانها مستقر هستش.

باز لطف می کنید بفرمایید که ایشان در دانشگاه صداوسیما چه عناوینی را تدریس می کنند؟!!!

پژواک رامسر :

خواهشمند است مسئولان ذیربط به جای نعل وارونه زدن و متهم کردن رسانه های رامسر به منفی بینی دو کلمه حرف حساب این کارگردان جوان را پاسخ بدهند تا موضوع این انتصاب  همین جا ختم به خیر شود .

گفتنی است در خبر اولیه ، بهرام حسنی به عنوان برادر خانم آقای امین نیا ذکر شده بود که گویا ایشان باجناق آقای امین نیا مدیر فعلی آموزش و پرورش هستند و در خصوص این اشتباه پوزش می خواهیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
رامسری 1393/05/13 ساعت 05:43 ب.ظ

مراسم معارفه دکتررنجبر رئیس جدید دانشگاه پیام نور بزودی انجام میگیرد

اکراسریان 1393/05/13 ساعت 05:12 ب.ظ

باقرسلیمی جون .ولش کن.بی خیال شو. تو مگه مسئول بررسی مدارک و پست های افراد دور و بر فرماندار و بخشدار و...هستی.بابا ولش کن بیش از 3000 نفردر دوره ی احمدی نژاد بدون آزمون ومصاحبه در مقطع دکترا بورس داخل و خارج شدند.وزیر رو هم برای افشای پرونده این دکترهای مجعول الهویه تا مرز استیضاح بردند برگردوندند یا هنوز برنگردوندند!
حالا تو میگی چرا به فلانی گفتند استاد دانشکده خبرو ایضا مشاور ....؟!
ولش کن اگه دنبالش بری متوجه میشی تول دره تاکمر

اکراسریان 1393/05/13 ساعت 05:04 ب.ظ

چقدر غلط املایی بگیریم پژواک جون
ذیربط ذیربط نه زیربط .مجید دلبندم .

میر ابوطالبی 1393/05/13 ساعت 03:52 ب.ظ

آقا ابوذر شما یه تحقیقی داشته باش ببین شاید ایشون با عزت ا... ضرغامی نسبت فامیلی داشته باشه برادر

فعلا که مملکت فامیل بازار شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.