پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در جواب ادعای رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر:ادعایتان خلاف واقع است!!!

جناب آقای جنتی:ادعایتان خلاف واقع است!!!

به گزارش نیمه پر بعد از انتشار یادداشت کاوه ببری با عنوان ورزش رامسر را دریابیم  در هفته نامه موج شمال و انتقادهایی که به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر داشت رامین جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان جوابیه ای را خطاب به نگارنده یادداشت فوق برای وبلاگ خبری پژواک رامسر ارسال کرد و در این وبلاگ منتشر شد.

اما حسن جمالی یکی از یادداشت نویسان شهرستان رامسر مطلبی را برای نیمه پر ارسال کرده است که در پاسخ و نقد جوابیه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر نوشته شده است.

  

  متن ارسالی وی به نیمه پر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 امام سجاد علیه السلام :

المؤمنُ یَصمُتُ لِیَسلَمَ، ویَنطِقُ لِیَغنَمَ؛

مؤمن، خاموشى اختیار میکند تا سالم بماند و سخن میگوید تا سودى ببرد.

الکافی: ج ۲، ص ۲۳۱، ح ۳ (میزان الحکمة: ج ۴، ص ۲۸۶۳)

ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر

جناب آقای رامین جنتی

با سلام وتحیت

اینجانب بعد ازمطالعه یادداشت جناب آقای کاوه ببری  با عنوان ورزش رامسر را دریابیم و بدنبال پاسخ های دست و پاشکسته جنابعالی که سراسر سفسطه و مغلطه است ضمن حمایت ازسوالات و نقدهای به حق نگارنده ،بیان نکاتی را در نقد مواضعتان لازم میدانم.

۱٫جنابعالی در مسند ریاست اداره ورزش شهرستان چنان سنگر گرفته اید که فراموشتان شده که مسئولیت خطیر تر از ریاست ورزش شهرستان را نیز به عهده دارید و آن چیزی نیست مگر اداره نمودن اوضاع اسفناک جوانان شهرستان.

جنابعالی چنان از تشنه نبودن برای قدرت و تشنه بودن خودجهت خدمت و مدیریت در راس اداره شهرستان و جلب رضای حضرت حق سخن میگویید که گویا این حقیر و سایرین نمیدانیم که جوانان شهرستان از چه محرومیت های قابل ذکر و رنج آوری برخوردارند؟.یا جنابعالی خود را به خواب زده اید یا مردم را به خواب مانده فرض میکنید؟

جناب آقای جنتی :

آیا جنابعالی از آمار اسفبار طلاق در شهرستان کم جمعیتی چون رامسر باخبرید؟ ودر مقابل از آمارکم ازدواج چطور؟ آیا از میزان نشاط جوانان در شهرستان اطلاعات کافی و وافی دارید و یا در مقابل از روح و روان افسرده بسیاری از جوانان چطور؟ از آمار اشتغال جوانان ، تعداد دقیق تحصیلکردگان، بیکاران، تهدید بلای خانمان سوز و درد آور اعتیاد و آمار دقیق جوانان معتادچطور؟ و

آیا اقدامی در این خصوص نموده اید؟ اگر آری با ذکر سند پاسخ بفرمایید و بگویید که چرا از شیوه برخورد و مدیریتتان جواب درستی نگرفته اید و نیز  اگر پاسختان خیر باشد چه کسانی را مسئول این قصور ها و کوتاهی ها میدانید؟ و یا اینکه سهم جنابعالی به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان را تا چه حد میدانید؟

در خصوص سرو سامان دادن به وضعیت جوانان و هدایت آسیب پذیر ترین طیف سنی شهرستان چه اقدام قابل تاملی ارائه نموده اید؟ از چند تشکل متشکل از جوانان شهرستان حمایت نموده اید و یااز ت شکیل چند NGO در زمان تصدی گری جنابعالی در راس اداره ای حساس میتوانید نام به میان بیاورید؟ با چند جوان موفق در عرصه های مهم علمی، فرهنگی و هنری و… در شهرستان در ارتباطید و یا چند تن از آنان را میشناسید و در جهت دادن آنان ثابت قدمید؟

جناب آقای جنتی:

روی سخنم شخص شما نیست بلکه اداره ای است که جنابعالی بر صندلی ریاست آن تکیه زده اید و خوب میدانید که اداره متبوعتان همانند بسیاری دیگر از مشکلات حاکم بر شهرستان از حال و روز خوبی برخوردار نیست ونیز خوبتر  میدانید که مطابق انتظارات مردم شهرستان اعم از ورزشکاران و جوانان عمل نکرده اید.

پس در چینش واژگان و تبرئه خود و نحوه پاسخگویی به منتقدانتان بیشتر دقت نموده و با ذکر پاسخ های مستدل و دلایل قانع کننده اقدام به پاسخگویی نمایید

ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر:

در مبحث ورزشی چنانچه پذیرا باشید مطالبی را به استحضارتان خواهم رساند.

جنابعالی ضمن اینکه به بسیاری از سوالات به حق نگارنده یادداشت پاسخ نگفته اید در پاسخ به بعضی از سوالات نیز رعایت انصاف ننموده اید.

جنابعالی فرموده اید((مشکلات هیئت کشتی را اداره ورزش و جوانان بوجود نیاورد مشکلی است که خود اهالی ورزش بوجود آوردند و خودشان هم باید برای حل ان آستین بالا بزنند ))اگر اینگونه است پس وظیفه جنابعالی به عنوان متولی امر در شهرستان چیست؟ آیا باید نظاره گر باشید ودر این همهمه ها و کشمکش های  پر از غرض و ناصواب، ورزش شهرستان را در  به مسلخ افتادن و تباهی رهنمون کنید؟ گناه کشتی شهرستان چیست که از پاسخ شما ینگونه برمی آید که ((ربطی به من ندارد خودشان اقدام کنند))این شیوه حسنه پاسخگویی است؟

و نیز فرموده اید((میزان کمک های مالی اداره ورزش و جوانان به هیئت ها در زمان مسئولیت بنده بیش از تمام دوران های قبل از بنده بوده برای اثبات این مدعا از خود هیئت ها بپرسید ))نیازی به پرسیدن از هیئت های ورزشی و اعضای محترمشان نیست.چرا که با یک نگاه نه چندان عمیق هم میتوان استنباط کرد که وضعیت هیئت های ورزشی  و ورزشکاران شهرستان چگونه است؟ یا جنابعالی اسنادش را منتشر کنید و یا اینکه نشانی سر راست تر از نشانی روسای هیئت ها را برای تنویر افکار عمومی رسانه ای نمایید!!!مثلا با ذکر عنوان بفرمایید در زمان تصدی گری جنابعالی بر مسند ورزش شهرستان چند قهرمان و یا جوان ورزشکار بر روی سکوی قهرمانی رفته و در عرصه های مختلف ملی کسب افتخار نموده اند؟ چند بارنام شهرستان رامسر را به عنوان تیم ورزشی موفق در مسابقات مختلف بر سر زبان ها انداخته اید؟ و یا مثلا بفرمایید تفاوت بارز شهرمان با شهرستانی چون جویبار در مازندران و یا فلان شهر درجنوب کشور چیست؟ آیا غیر از این است که بسیاری از شهر های شمال کشور در مسابقات مختلف و رشته ها و رده ها ی مختلف نماینده ای بر روی سکو دارند و ما فقط نظاره گریم؟ میتوانید ازچند تیم ورزشی موفق از شهرستان رامسر در فلان رده های لیگ های ورزشی نام ببرید؟ آیا غیر از این است که هر ساله شاهد شکل گرفتن تیمهای خلق الساعه ای هستیم که عمر حیاتشان به سال هم قد نمیدهد؟ در تعمیر و تجهیز چند سالن و زمین ورزشی اقدام نموده اید؟ در احداث چند مجموعه ورزشی در روستا ها اقدام نموده اید؟ میزان حضور جوانان روستایی در موفقیت های ورزشی شهرستان تا چه حد بوده است؟

فرموده اید((مسابقه کشتی گیله مردی ۹-۱۰ برگزار می گردد . سال ۹۲ در جواهرده برگزار نشد ولی در روستای اکراسر و ایزکی ۲ بار برگزار شد ))اگر لازم باشد در وقت مقتضی با ارائه اسناد ثابت خواهم نمود که مثلا در برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی در ییلاق ایزکی، جنابعالی و اداره تحت امرتان به جز صدور مجوزها،هیچ نقشی نداشته اید. و مهم اینکه سطح برگزاری آن مسابقه کجا و مسابقات کشتی گیله مردی در ۱۰ تا ۱۵ سال پیش کجا؟ متاسفانه در این موضوع نیز درست عمل نکرده اید.

جناب آقای جنتی

حرف و نقد بسیار است ودرد بسیار تر.نه جنابعالی ورزش شهرستان را آن چنان که باید وشاید بر پایه معنویت ، عقلانیت و عدالت پیش برده اید و نه ورزش شهرستان توان هضم چنین ادعای خلاف واقع رادارد.اینجانب قصد پاسخ گویی به بند بند فرمایشاتتان را ندارم اما لازم دانستم نسبت به بعضی از مطالبتان پاسخ گویم.ضمنا چنانچه نگارنده یادداشت اقدامی خلاف قانون مرتکب شده اند بهتر است از طرق قانونی و مراجعه به مراجع ذیصلاح اقدام به اثبات ادعایتان نمایید نه از طریق تهدید و ارعاب و رسانه ای کردن مطلبی که جز افزودن به شبهات و شک  و گمان ها نه منفعتی برای من و شما خواهد داشت و نه ورزش شهرستان.این نحوه پاسخگویی به یادداشت ملایمی از سوی جناب ببری زیبنده مقام مسئولی چون شما نیست.امیدوارم در برخورد با منتقدانتان کمی هم جانب انصاف را رعایت نموده و بیش از پیش به این باور و حقیقت برسید که بایدهرچه سریعتر هم ورزش  و هم جوانان شهرستان را  در یابیم.

بهروز باشید

نظرات 6 + ارسال نظر
جمالی 1393/05/09 ساعت 07:31 ب.ظ

با سلام و تشکر از جناب بهرامی و سر گالش عزیز
1.جهت اطلاع سروران ارجمند میرساند چنانچه در مطلب فوق توسط دوست عزیز جناب بهرامی اشاره گردید منبع خبر فوق سایت نیمه پر میباشد.
2.متاسفانه مطلب فوق ابتدا به ساکن بدون باز خوانی و ویرایش اینجانب و با چند اشتباه تایپی در سایت مذکور رسانه ای گردید و بلا فاصله مطالب عینا در پژواک نیز درج شد
3 بعد از مشاهده ایرادات در یادداشت فوقف دقایقی بعد اشکالات موجود اصلاح گردیده و متاسفانه نسبت به اصلاح آن به مدیریت محترم پژواک اطلاع رسانی نگردید.
4.علاوه بر اشتباه تایپی اشاره شده توسط جناب سر گالش چند اشتباه تایپی دیگر نیز در این یادداشت وجود داشته که میطلبد مدیریت محترم پژواک نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند.به عنوان مثال کلمه تشکیل در بخشی از متن به صورت ت شکیل و کلمه اینگونه به صورت ینگونه قید گردیده که مراتب پوزش نگارنده را موجب خواهد شد.
از حسن توجه سروران ارجمند سپاسگزارم

رامین 1393/05/09 ساعت 05:07 ب.ظ

جناب آقای جمالی با سلام و آرزوی توفیق در پاسخ به یادداشت جنابعالی :
شما برادر عزیز درمقام قاضی القضات نیستی که که مطالبم را خلاف تشخیص دهید یا نه ، مطالبی که بنده اعلام کردم ادعا نیست ، واقعیت است .
بند ه هم مثل شما از وضعیت اسف بار طلاق در جامعه ، وضعیت مصرف دخانیات ، قلیان و مواد مخدر ، و .... دلچرکینم ، ولی برادر من ، من و همه ی روسای ادارات ورزش و جوانان بر اساس شرح وظایف ، امکانات و اعتبارات ، نیروی انسانی و اختیارات حرکت می کنیم نه بر اساس آن چیزی که شما مطرح کردید ، جهت اطلاع جنابعالی : در سال 89 با مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمان مدیریت دکتر سعید لو بر سازمان وقت تربیت بدنی این سازمان با سازمان ملی جوانان ادغام شد سازمانی که فقط در استانها شعبه داشت و در شهرستانها نماینده ای نداشت ، بعد از ادغام نیز تنها ماموریتی که به ادارات شهرستان ها محول شده تشکیل ستاد ساماندهی جوانان است که به ریاست فرماندار و دبیری این اداره برگزار می شود که از درون آن مطمئنا دغدغه های جنابعالی و همه ی انانی که دلشان برای کشورمان می طپد مرتفع نمی شود این قصه در تمامی شهرها تکرار می شود اگرچه زمزمه هایی بر احیای دوباره سازمان ملی جوانان.شنیده می شود .
متاسفانه بعلت مطلع نبودن جنابعالی و آقای کاوه از ساختار ورزش دچار سوء برداشتهایی هستید که باید به آن پاسخ دهم : بر اساس آئین نامه فدراسیون های ورزشی روسای هیئت های ورزشی در شهرستان توسط رئیس اداره ورزش و جوانان به هیئت استان معرفی و حکم مسئولیت وی توسط استان ابلاغ می شود ، این که اقای کاوه ادعا کرد چرا باید کار هیئت کشتی به استان کشیده شود ، این روند تعیین رئیس هیئت شهرستان می باشد و باید به استان کشیده شود (اگرچه بنده چندین بار پیشنهاد برگزاری انتخابات برای تعیین روسای هیئت های شهرستان و تعیین مدت زمان مسئولیت را به استان اعلام کرده ام ) از زمان مسئولیت آقای مقبل دوست تا مسئولیت آقای حلاجیان که از زحمات هردوی این عزیزان تشکر می کنم متاسفانه تضاد ریشه دار موجود در کشتی رامسر هیچگاه فرصت نداد تا برنامه های هیئت عملیاتی شود ، جلسات مکرری با اهالی کشتی و طرفین برای ایجاد وحدت و همکاری صمیمانه برگزار شد و ادامه دارد ، در همین وضعیت نامساعد در طول مدت خدمتگزاری بنده ،
دعوت آقایان علی خلعتبری به اردوی تیم ملی بعنوان مربی ، کسب مقام سومی آقای پویا شاهمرادی مقدم در مسابقات برون مرزی ارمنستان و ... را که در گذشته اتفاق نیافتاده بود را نام می برم .
در کسب مقامهای قهرمانی ، دعوت به اردوی تیم ملی در رشته های جودو ، بسکتبال ،ووشو ، کسب مقامهای قهرمانی در رشته های کاراته ، ووشو ، رزمی در تورنمنت های خارجی و کسب مقامهای متعدد ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور ، قهرمانی های متعدد در رشته های ورزشی در سطح استان هم در بخش آقایان و و هم بانوان که به همت هیئت های ورزشی و مربیان زحمت کش رامسر بدست آمد را می توان نام برد .
این اداره با انکه از وضعیت اعتباری و مالی قابل قبولی برخوردار نیست همیشه خود را موظف دانسته تا در کنار هیئت ها و دوشادوش انها حرکت کند ، و مطمئنا قضاوت میزان حمایت اداره ورزش و جوانان از هیئت ها را به خود هیئت ها محول کنید و شما نمی توانید و این اجازه را ندارید بعنوان نماینده جامعه ورزشی و هیئت ها مدعی چیزی باشید ،
3 اصلی را که بعنوان اصول حاکم بر ورزش شهرستان نام بردم مبحث اول اخلاق و معنویت در ورزش در زمان مسئولیت خدمتگزاری حقیر :
برگزاری یادواره های شهدای ورزشکار ، برگزاری همایش های تجلیل از ورزشکاران با اخلاق ، حضور در منازل شهدای ورزشکار و برگزاری مراسم دعا در در آنها ، برگزاری مراسمات عزاداری اهل البیت در مساجد شهر ، طرح حجاب و عفاف برای جامعه ورزشی بانوان ، تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان و حضور در منزل آنان ، توزیع بسته های فرهنگی ، برگزاری همایش ها در مناسبت های ملی و مذهبی ،
مبحث دوم عقلانیت در ورزش :
تاکید بر خرد جمعی و برگزاری جلسات مکرر با اهالی ورزش ، اساتید دانشگاه ، و نخبگان ورزشی و راه اندازی اتاق های فکر ، تلاش برای علمی کردن فرایند ورزش ، راه اندازی کتابخانه تخصصی در اداره ورزش که حتی دانشگاه های شهر نیز از ان بهره مند هستند ، برگزاری
دوره های متعدد اموزشی برای تربیت نیروهای کارآمد و توانمند ، فعالیت بر اساس چشم انداز و برنامه های استراتژیک سال ، برگزاری آزمون های علمی برای مربیان ، تلاش برای گسترده کرده فرایند استعداد یابی ، ازمون های آمادگی بدنی ورزشکاران ، اهدای کتاب به مربیان ، ارزیابی فعالیت ها بر اساس مبانی علمی و پایش مکرر فعالیت ها ،
و مبحث سوم در باب عدالت :
یکی از افتخارات دوران خدمتگزاری اینجانب این است که سعی شود تمام مردم شهرستان با مفهوم ورزش آشنا شوند ورزش فقط محدود به یک نقطه خاص نشود ، برگزاری رویدادهای ورزشی ، جشنواره های روستایی ، ییلاقی و ساحلی ، از پیاده روی خانوادگی تا تیراندازی و سوارکاری و لاخن باز و مچ اندازی و پرواز بادبادک ها و ... این موارد اتفاق افتاده ، و معتقدیم که حق مردم رامسر در تمام محلات و روستا ها این است که از فرصت های ورزشی برخوردار شوند . در همین راستا یکی از سیاست های بنده در تعمیم عدالت ، تکثر و جداسازی هیئت های ورزشی در مناطق مختلف بود ، ما یک هیئت روستایی و عشایری داشتیم که برای استفاده از ظرفیت های منطقه ای به دو هیئت افزایش دادیم در هیئت های همگانی ، ، تیراندازی و .. نیز به همین منوال عمل کردیم تا با نهاد سازی و ایجاد ساختارهای جدید رویدادهای ورزشی بیشتری در شهرستان برگزار شود . همچنین برای توزیع وسایل ورزشی در محلات شهری و روستایی طرح های ذیل را با همکاری جمعی از دوستان بسیجی بی ادعا برگزار کردیم :
طرح شهید اندرزگو فعالیت فرهنگی ورزشی همراه با برگزاری مسابقه ورزشی محله ، برگزاری نمایشگاه خیابانی اعتیاد ، توزیع وسایل ورزشی در محلات ، اهدای جوایز به جوانان نخبه محل ، برگزاری نماز جماعت و دعای توسل در مساجد ،
طرح شهید طوقانی ، توزیع بسته های ورزشی ویزه حلقه های صالحین و نوجوانان 10 تا 15 ساله در محلات شهری و روستایی به نام پهلوان شهید سعید طوقانی برای کادر سازی ورزش در محلات و الگو سازی فرهنگی ، طرح نسیم 1 با توزیع بسته های ورزشی به شورا های اسلامی محلات با هدف راه اندازی شورا های ورزشی محلات ، طرح شهید ابراهیم هادی با توزیع بسته های ورزشی به برخی مساجد شهرستان رامسر با هدف جذب جوانان به مساجد و همچنین استفاده از ظرفیت مساجد برای گسترش ورزش ، طرح روستای شاداب در با هدف عمومی سازی ورزش در میان اهالی روستای میانلات در دراز مدت ، که البته تمامی فعالیت های فوق با همکاری کارکنان اداره ورزش و جوانان ، هیئت های ورزشی و مربیان و باشگاه های ورزشی ، شورا ها و دهیاری های شهرستان ، پایگاه های بسیج و ... انجام شد .
در زمان خدمتگزاری اینجانب 4 سالن ورزشی با پیگیری مسئولین و حمایت خیرین به بهره برداری رسید ، سالن رضی کاظمی توبن، سالن طواف زاده کتالم ، سالن عبداکریمی دریاپشته ، سالن شهیده اسماعیلی بهشت زینبیه ، فضای روباز آسیابسر ، تمل اشکور و چالکرود و افزایش دو برابری باشگاه های خصوصی یعنی رشد دو برابری سرانه ی ورزشی در زمان مسئولیت بنده ، احیای سالن تنیس روی میز ، احیای سالن تخصصی ژیمناستیک ، راه اندازی سالن تیراندازی در رامسر ، و انشاءاله بزودی زمین اسکیت در رامسر ، تعمیرات و تجهیزات سالن های گالش محله و، تختی رامسر ، و اکنون تختی کتالم ، زمین های فوتبال رامسر و سادات شهر را هم می توان اشاره کرد .
همچنین این اداره به همت تلاش همکاران و هیئت ها و مربیان و باشگاه ها یکی از شهرهای موفق در رشد ورزشکاران سازمان یافته یا بعبارتی گرایش مردم به ورزش است . البته این به معنی نداشتن نقص و ضعف نیست چرا که ما انسانها از خطا مبرا نیستیم و انتظارات به حق مردم نیز باید اجابت شود ، و امیدوارم خداوند ما را به خاطر کوتاهی در انجام وظایف و رسالتی که در برابر خون شهدای گرانقدر داریم ببخشد .

رامین 1393/05/09 ساعت 04:59 ب.ظ

جناب آقای جمالی با سلام در پاسخ به یادداشت جنابعالی :
شما برادر عزیز درمقام قاضی القضات نیستی که که مطالبم را خلاف تشخیص دهید یا نه ، مطالبی که بنده اعلام کردم ادعا نیست ، واقعیت است .
بند ه هم مثل شما از وضعیت اسف بار طلاق در جامعه ، وضعیت مصرف دخانیات ، قلیان و مواد مخدر ، و .... دلچرکینم ، ولی برادر من ، من و همه ی روسای ادارات ورزش و جوانان بر اساس شرح وظایف ، امکانات و اعتبارات ، نیروی انسانی و اختیارات حرکت می کنیم نه بر اساس آن چیزی که شما مطرح کردید ، جهت اطلاع جنابعالی : در سال 89 با مصوبه مجلس شورای اسلامی در زمان مدیریت دکتر سعید لو بر سازمان وقت تربیت بدنی این سازمان با سازمان ملی جوانان ادغام شد سازمانی که فقط در استانها شعبه داشت و در شهرستانها نماینده ای نداشت ، بعد از ادغام نیز تنها ماموریتی که به ادارات شهرستان ها محول شده تشکیل ستاد ساماندهی جوانان است که به ریاست فرماندار و دبیری این اداره برگزار می شود که از درون آن مطمئنا دغدغه های جنابعالی و همه ی انانی که دلشان برای کشورمان می طپد مرتفع نمی شود این قصه در تمامی شهرها تکرار می شود اگرچه زمزمه هایی بر احیای دوباره سازمان ملی جوانان.شنیده می شود .
متاسفانه بعلت مطلع نبودن جنابعالی و آقای کاوه از ساختار ورزش دچار سوء برداشتهایی هستید که باید به آن پاسخ دهم : بر اساس آئین نامه فدراسیون های ورزشی روسای هیئت های ورزشی در شهرستان توسط رئیس اداره ورزش و جوانان به هیئت استان معرفی و حکم مسئولیت وی توسط استان ابلاغ می شود ، این که اقای کاوه ادعا کرد چرا باید کار هیئت کشتی به استان کشیده شود ، این روند تعیین رئیس هیئت شهرستان می باشد و باید به استان کشیده شود (اگرچه بنده چندین بار پیشنهاد برگزاری انتخابات برای تعیین روسای هیئت های شهرستان و تعیین مدت زمان مسئولیت را به استان اعلام کرده ام ) از زمان مسئولیت آقای مقبل دوست تا مسئولیت آقای حلاجیان که از زحمات هردوی این عزیزان تشکر می کنم متاسفانه تضاد ریشه دار موجود در کشتی رامسر هیچگاه فرصت نداد تا برنامه های هیئت عملیاتی شود ، جلسات مکرری با اهالی کشتی و طرفین برای ایجاد وحدت و همکاری صمیمانه برگزار شد و ادامه دارد ، در همین وضعیت نامساعد در طول مدت خدمتگزاری بنده ،
دعوت آقایان علی خلعتبری به اردوی تیم ملی بعنوان مربی ، کسب مقام سومی آقای پویا شاهمرادی مقدم در مسابقات برون مرزی ارمنستان و ... را که در گذشته اتفاق نیافتاده بود را نام می برم .
در کسب مقامهای قهرمانی ، دعوت به اردوی تیم ملی در رشته های جودو ، بسکتبال ،ووشو ، کسب مقامهای قهرمانی در رشته های کاراته ، ووشو ، رزمی در تورنمنت های خارجی و کسب مقامهای متعدد ورزشی در مسابقات قهرمانی کشور ، قهرمانی های متعدد در رشته های ورزشی در سطح استان هم در بخش آقایان و و هم بانوان که به همت هیئت های ورزشی و مربیان زحمت کش رامسر بدست آمد را می توان نام برد .
این اداره با انکه از وضعیت اعتباری و مالی قابل قبولی برخوردار نیست همیشه خود را موظف دانسته تا در کنار هیئت ها و دوشادوش انها حرکت کند ، و مطمئنا قضاوت میزان حمایت اداره ورزش و جوانان از هیئت ها را به خود هیئت ها محول کنید و شما نمی توانید و این اجازه را ندارید بعنوان نماینده جامعه ورزشی و هیئت ها مدعی چیزی باشید ،
3 اصلی را که بعنوان اصول حاکم بر ورزش شهرستان نام بردم مبحث اول اخلاق و معنویت در ورزش در زمان مسئولیت خدمتگزاری حقیر :
برگزاری یادواره های شهدای ورزشکار ، برگزاری همایش های تجلیل از ورزشکاران با اخلاق ، حضور در منازل شهدای ورزشکار و برگزاری مراسم دعا در در آنها ، برگزاری مراسمات عزاداری اهل البیت در مساجد شهر ، طرح حجاب و عفاف برای جامعه ورزشی بانوان ، تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان و حضور در منزل آنان ، توزیع بسته های فرهنگی ، برگزاری همایش ها در مناسبت های ملی و مذهبی ،
مبحث دوم عقلانیت در ورزش :
تاکید بر خرد جمعی و برگزاری جلسات مکرر با اهالی ورزش ، اساتید دانشگاه ، و نخبگان ورزشی و راه اندازی اتاق های فکر ، تلاش برای علمی کردن فرایند ورزش ، راه اندازی کتابخانه تخصصی در اداره ورزش که حتی دانشگاه های شهر نیز از ان بهره مند هستند ، برگزاری
دوره های متعدد اموزشی برای تربیت نیروهای کارآمد و توانمند ، فعالیت بر اساس چشم انداز و برنامه های استراتژیک سال ، برگزاری آزمون های علمی برای مربیان ، تلاش برای گسترده کرده فرایند استعداد یابی ، ازمون های آمادگی بدنی ورزشکاران ، اهدای کتاب به مربیان ، ارزیابی فعالیت ها بر اساس مبانی علمی و پایش مکرر فعالیت ها ،
و مبحث سوم در باب عدالت :
یکی از افتخارات دوران خدمتگزاری اینجانب این است که سعی شود تمام مردم شهرستان با مفهوم ورزش آشنا شوند ورزش فقط محدود به یک نقطه خاص نشود ، برگزاری رویدادهای ورزشی ، جشنواره های روستایی ، ییلاقی و ساحلی ، از پیاده روی خانوادگی تا تیراندازی و سوارکاری و لاخن باز و مچ اندازی و پرواز بادبادک ها و ... این موارد اتفاق افتاده ، و معتقدیم که حق مردم رامسر در تمام محلات و روستا ها این است که از فرصت های ورزشی برخوردار شوند . در همین راستا یکی از سیاست های بنده در تعمیم عدالت ، تکثر و جداسازی هیئت های ورزشی در مناطق مختلف بود ، ما یک هیئت روستایی و عشایری داشتیم که برای استفاده از ظرفیت های منطقه ای به دو هیئت افزایش دادیم در هیئت های همگانی ، ، تیراندازی و .. نیز به همین منوال عمل کردیم تا با نهاد سازی و ایجاد ساختارهای جدید رویدادهای ورزشی بیشتری در شهرستان برگزار شود . همچنین برتی توزیه وسایل ورزشی در محلات شهری و روستایی طرح های ذیل را با همکاری جمعی از دوستان بسیجی بی ادعا برگزار کردیم :
طرح شهید اندرزگو فعالیت فرهنگی ورزشی همراه با برگزاری مسابقه ورزشی محله ف برگزاری نمایشگاه خیابانی اعتیاد ، توزیه وسایل ورزشی در محلات ، اهدای جئایز به جوانان نخبه محل ، برگزاری نماز جماعت و دعای توسل در مساجد ،
طرح شهید طوقانی ، توزیه بسته های ورزشی ویزه حلقه های صالحین و نوجوانان 10 تا 15 سالعه در محلات شهری و روستایی به نام پهلوان شهید سعید طوقانی برای کادر سازی ورزش در محلات و الگو سازی فرهنگی ، طرح نسیم 1 با توزیع بسته های ورزشی به شورا های اسلامی محلات با هدف راه اندازی شورا های ورزشی محلات ، طرح شهید ابراهیم هادی با توزیع بسته های ورزشی به برخی مساجد شهرستان رامسر با هدف جذب جوانان به مساجد و همچنین استفاده از ظرفیت مساجد برای گسترش ورزش ، طرح روستای شاداب در مسانلا با هدف عمومی سازی ورزش در میان اهالی روستا در دراز مدت ، که البته تمامی فعالیت های فوق با همکاری کارکنان اداره ورزش و جوانان ، هیئت های ورزشی و مربیان و باشگاه های ورزشی ، شورا ها و دهیاری های شهرستان ، پایگاه های بسیج و ... انجام شد .
در زمان خدمتگزاری اینجانب 4 سالن ورزشی با پیگیری مسئولین و حمایت خیرین به بهره برداری رسید ، سالن رضی کاظمی توبن، سالن طواف زاده کتالم ، سالن عبداکریمی دریاپشته ، سالن شهیده اسماعیلی بهشت زینبیه ، فضای روباز آسیابسر ، تمل اشکور و چالکرود و افزایش دو برابری باشگاه های خصوصی یعنی دو برابری سرانه ی ورزشی در زمان مسئولیت بنده ، احیای سالن تنیس روی میز ، احیای سالن تخصصی ژیمناستیک ، راه اندازی سالن تیراندازی در رامسر ، و انشاءاله بزودی زمین اسکیت در رامسر ، تعمیرات و تجهیزات سالن های گالش محله و، تختی رامسر ، و اکنون تختی کتالم ، زمین های فوتبال رامسر و سادات شهر را هم می توان اشاره کرد .
همچنین این اداره به همت تلاش همکاران و هیئت ها و مربیان و باشگاه ها یکی از شهرهای موفق در رشد ورزشکاران سازمان یافته یا بعبارتی گرایش مردم به ورزش است . البته این به معنی نداشتن نقص و ضعف نیست چرا که ما انسانها از خطا مبرا نیستیم و انتظارات به حق مردم نیز باید اجابت شود ، و امیدوارم خداوند ما را به خاطر کوتاهی در انجام وظایف و رسالتی که در برابر خون شهدای گرانقدر داریم ببخشد .

رامین 1393/05/08 ساعت 11:05 ب.ظ

با سلام
جوابیه آقای جمالی را به سایت نیمه پر ارسال کردم می توانید بعد از ارائه از آنجا دریافت کنید .

دوست 1393/05/08 ساعت 10:35 ب.ظ

آقای جمالی من درخیلی مواردباشماهم عقیده ام اما دربرخی مسائل نیازدیدم چندنکته به شما یا دآوری کنم
1- فکرکنم 5 سال کافی است برای ارزیابی یکفردوریاست ایشان دراداره ورزش ودیگر فکرنمی کنم بادادن فرصت به ایشان ورزش شهرستان به جایی برسد .
2-اصلا اینکه شما انتظارداشته باشید ایشان بتوانندحوزه جوانان را اداره کنندامکان پذیرنیست
3- اتفاقا من متعقدم ایشان انگیزه کاری ازهئیت های ورزشی موجودی که خودآنها را انتصاب کرده اندگرفته اند .
4-درباب مسئله هئیت کشتی اگرواردفضای شوید پی می بردیدکه هردوطرف درگیرماجرا سرپرست اداره رامقصرکارمی دانند کمااینکه طی یادداشتی ازسوی سیاوش عزیز به این مسئله پرداخته شده بود
5- من ایمان دارم هیچ جعلی درکارنیست و کارمنداداره ورزش هم این کارراتاییدمی کندواین حکم برای آقای ببری زده شده است
6- ایشان اگرشیفته خدمت باشند راه وروش آن نمی دانند یا اشتباه رفته اند البته من مطئنم ایشان شیفته قدرتند
7- اما ایشان اتفاقا درتنها بحثی سعی کردندباازبین بردن روح ورزش درجامعه درشهر رامسرورزش درروستا ترویج دادند اما راه وروش ان هم نمی دانستند
8- آقای جمالی در نهایت می خواستم این اطمینان این بنده خدا اصلا بدردکاردرمسند ورزش نمی خورند مثلا چه می دانم بنیادشهیدی - جهادسازندگی چه می دانم مواردی ازاین قبیل والسلام
6-

سرگالش 1393/05/08 ساعت 09:53 ب.ظ

ناثواب یا ناصواب؟
صواب یعنی صحیح و درست و
ثواب یعنی پاداش وبهره .
جناب جمالی تکلیف رو مشخص کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.