پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

یک انتصاب فامیلی دیگر در رامسر

شنیده شده یک انتصاب فامیلی دیگر در رامسر در حال رخ دادن است. 

 

 یک منبع موثق در گفتگو با پژواک رامسر با اعلام این خبر گفت:شعبان سروری فرماندار رامسر در حال انتخاب مشاورین خود است.

در این میان بهرام حسنی به عنوان مشاور رسانه ای فرماندار رامسر انتخاب خواهد شد.

گفتنی است بهرام حسنی برادر خانم صادق امینی نیا رئیس آموزش و پرورش است.

صادق امینی نیا نیز برادر خانم فرماندار رامسر می باشد.

لازم به ذکر است در لیست مشاورین فرماندار نام دکتر سبحان بهرامی و آقای باغبانی نیز دیده می شود.

به نقل از همین منبع استاندار مازندران فقط دستور انتخاب دستیار جوان را به فرمانداران داده است.

 

نظرات 12 + ارسال نظر
معلم 1393/06/04 ساعت 01:09 ب.ظ

آقای بهرامی اطلاعات شما تا حدودی درست است اولا بهرام حسنی نیست بهرام اسم مستعار ایشان است اسم شناسنانه ای ایشان حسین است ضمنا برادر خانم امین نیا نیست. خانم امین نیا و برادرانش فرزندان شهید بزرگوار علی حسنی هستند که از مداحان مخلص رامسر بود و در شلمچه به شهادت رسید ایشان از دوستان خوب بنده بودند روحش شاد.از اطلاعی که دارم پسران شهید حسنی مسئولیت سیاسی ندارند مگر یکی از پسران شهید که در اصفهان است شاید مدیر یک مجموعه باشد که اطلاع موثق ندارم اما این آقای حسین(بهرام)حسنی داماد شهید حسنی و باجناق آقای امین نیا است که کارمند صدا و سیمای تهران است اینکه مدیر باشه یا استاد باشه من نشنیدم فقطمیدونم که اهل رشت است

رامسری 1393/05/15 ساعت 01:09 ب.ظ

آقای عزیز من چون برادر خانم اقا صادق رو می شناسم ایشان برادر خانمی بنام بهرام حسنی ندارد اینها رو از کجا میارید .بعد اصلا برادر خانم اقای امین نیا چه ارتباط فامیلی با فرماندار داره ؟بابا جان امین نیا برادر خانم فرماندار خوب برادر خانم امین نیا یعنی برادر خانم برادر خانم ....چه فامیلی هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی چه دست .....گیر آوردی مارو......

محمد 1393/05/12 ساعت 08:30 ب.ظ

این نشانه این است که قدرت اصلی در دولت تدبیر و امید دست خانم هاست .!!!! احسنت به این تدبیر !!!

رضا 1393/05/11 ساعت 07:28 ق.ظ

کاش ماهم یه فامیل اینجوری داشتیم که جاهای خوب کار کنیم...!!!

علی 1393/05/08 ساعت 03:42 ب.ظ

جناب آقا مهدی عزیز و گلم ... عیدت مبارک
" دولاپمنتال " به کسر دال و ایضاً کسر واو به معنی توسعه است که یکی از صدها تخصص من می باشد !
در این زمینه ها من از جناب مشایی و بقایی و الهام و ثمره در دولت قبل و ترکان و نوبخت و ... در این دولت صاحب نظرتر هستم و بیشتر از این عزیزان در همه زمینه ها تخصص دارم !
شما احتمالاً کسره ی زیر دال و واو را ملحوظ نکردی و بر روی دال ضمه نهادی و از آن کلمه قبیحه محضوض شدی !!! خیر مهدی جان اینگونه نیست ... برو خودتو اصلاح کن و به جای این کارا اگر با فرماندار آشنایی مرا به عنوان یکی از بستگانش معرفی کن تا به خود بیاید و حکم دستیاریم را بزند و قال قضیه را بکند
خیر ببینی پسرم .....

سعید 1393/05/08 ساعت 12:07 ب.ظ

جناب دوست
چطور این انتصاب فامیلی محسوب نمی شود.اگر بقیه اشتباه کرده اند و فک و فامیلشان را سر کار برده اند پس فرماندار و یا هر شخص دیگر باید چنین کاری کند؟نه جانم.فعلا روابط بر ضوابط ارجحیت دارد.همین و بس

مهدی 1393/05/08 ساعت 12:43 ق.ظ

علی آقا؛جان مادرت این <دولاپمنتال >را معنی میکنی؟معلومه خیلی کلمه باکلاسیه چون اصلا نفهمیدم چیه!!!!!!

مرتضی 1393/05/07 ساعت 11:00 ب.ظ

تا بوده همین بوده .
فرق نمینکنه چه نظامی ،چه حکومتی رو کار باشه .
بنابراین بی خیال . ما باید به فکر نون شب خودمون باشیم .

با سلام:
کاربلدی، تعهد و پاکدستی را ملاک قرار دهید. فامیل و سل میل و لا میل و سی میل و دو میل و ر میل و می میل و... غیره نه تنها اشکالی ندارد بلکه به جهت شناخت و اطمینان از جلوگیری از نفوذی های موردی و خبرچینان مزدبگیر خائن صفت بهینه ترین اقدام است.
البته امیدوارم هر تیمی که برای امور برگزیده می شود برای بهبود اوضاع رامسر مفید واقع گردد و منجر به شکل گیری مافیای دیگر در کنار دیگر مافیاهای موجود در بدنه اداری شهر رامسر نگردد.
بیشتر و بهتر هم می شود در این باره نوشت اما بماند سر وقتش.
با احترام: فرشید مسگرانکریمی

علی 1393/05/07 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام پژواک نابکار ... من همشهری عموی فرماندار هستم و با پسرعمویشان همکلاس بودم و اتفاقاریال این پسرعموی ناقلا سر یک موضوعی یک مشت محکمی بر اینجای من زده بود ... همسر پسرعموی فرماندار با دخترخاله ی مادر دوست من هم نسبت دور فامیلی دارد !!! و از طرف دیگر پسرخاله ی ناتنی یکی از دوستان آقای امین نیا که برادر خانم فرماندار هستند با یکی دیگر از دوستان برادر همسر من شیرخورده هستند و البته ارتباطات دیگری هم مرا به ایشان وصل می کند ... از شما به عنوان یک رسانه ی مردمی و دلسوز در خط انقلاب تقاضا می کنم که پیگیر شوید و مرا به ایشان معرفی کنید و البته می توانید از ارتباطات شیخ صفر هماستفاده کنید تا حکم من به عنوان دستیار ارشد استراتژیکو ژئوپلتیکو دولاپمنتال فرماندار رامسر صادر شود ... حق حساب و انعام شما هم سر جاش !!!
در ضمن من دو ماه است که ترک کردم و هم اکنون پاک پاکم
در ضمن هیچ ارتباطی با فتنه گران و اراذل و اوباش ندارم !!!

دوست 1393/05/07 ساعت 03:01 ب.ظ

آقای بهرامی این انتصاب فامیلی محسوب نمیشود.اگر اینگونه بخواهیم اصل و نسب ها را بیرون بیاوریم همه با هم فامیل هستند!!!!!!

سعید 1393/05/07 ساعت 02:35 ب.ظ

اخ جون باز هم انتصاب فامیلی
چه حالی میده این فامیل بازیا
از فیلم (اره) هم هیجان انگیزتره
نوش جان عزیزان
اونوقت میان میگن چرا ما جهان سوم هستیم.بخدا جهان سی ام هم از سرمون زیاده چه برسه به سوم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.