پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نگهداری کالای قاچاق از سوی یک واحد صنفی شهرستان در رامسر

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر واحدصنفی عرضه کننده کالای قاچاق ماهواره و موتورسیکلت در استان خبرداد.

 

 ˈ مهدی عباسیˈ گفت : گزارش اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان رامسر مبنی بر نگهداری کالای قاچاق (ماهواره) از سوی یک واحد صنفی در این شهرستان پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این واحد صنفی یک دستگاه ماهواره کشف و ضبط شد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران گفت :شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رامسر این فرد را به چهار میلیون و 110هزار ریال جزای نقدی و ضبط کالای کشف شده به نفع دولت محکوم کرد.

عباسی همچنین از اعلام و تشکیل پرونده کم فروشی دو واحدنانوائی در شهرستان رامسر خبرداد و گفت: شعبه اول تعزیرات حکومتی رامسر این واحدها را به 31 میلیون و 580 هزار ریال در حق دولت و نصب پارچه به عنوان متخلف محکوم کرد.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران شکایت شاکی خصوصی مبنی بر تقلب در کسب یک واحد صنفی لوازم خانگی شهرستان ساری مبنی بر عرضه دستگاه ال سی دی تقلبی ، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

وی گفت: فرد خاطی به پرداخت 115 میلیون ریال جریمه در حق دولت و در حق شاکی محکوم شد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران عرضه خارج از شبکه آرد یک واحد صنفی در شهرستان ساری را از جمله موارد پرونده های تشکیل شده در تعزیرات مازندران اعلام کرد و گفت: فرد متخلف به پرداخت 15 میلیون و 80 هزار ریال جریمه نقدی به نفع دولت و الزام به عرضه کالا در شبکه محکوم شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
اکراسریان 1393/05/06 ساعت 02:19 ب.ظ

لطفا عنوان ؛در این شهرستان در رامسر؛ را اصلاح بفرمایید

امیر جم 1393/05/05 ساعت 12:10 ق.ظ

جناب بهرامی عزیز
با سلام و ارادات
پیشنهاد می کنم که مصاحبه یا گزارشی از عملکرد تعزیرات حکومتی رامسر تنظیم بفرمایید تا بدانیم که این برادران یا احیانن خواهران محترم ، چه دستاوردهایی داشته اند.
یکی دو سال پیش به نانوایی زیر اداره مزبور که نان سنگک را کوچکتر از دیروز تحویل مردم می داد ، عرض نمودم دلیلی این کوچکی نان چیست ؟ فرمودند برای این است که مردم زیاد در صف معطل نشوند! در حالی در طبقه فوقانی آن ، اداره مزبور دایر بود.
از سوی دیگر با گشت مختصری در شهرستان می بینید که اصل بدیهی درج قیمت کالا بر روی اجناس به جز در بقالی ها در کم تر جایی دیده می شود و یا سایر موارد.
احساس می کنم ( امیدوارم که اشتباه باشد) اگر چند اداره کم خاصیت را تعطیل و هزینه های گزاف اداری پرسنلی آن را بین مردم توزیع نماییم یا صرف امری جمعی کنیم ، بیش از این این خواهیم داشت.
حکایت امریکای جهانخوار و پوشش بانوان محترم و فتنه 88 و ماهواره و ... هم اگر نباشد ، تلکیف یک عده چه خواهد شد خدا عالم است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.