پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

هشدار فرماندار رامسر به زمین خواران

اجازه نمی دهیم از کشاورزان و باغداران خسارت دیده سواستفاده شود

ˈبه گزارش ایرنا حسین سروری ˈ فرماندار رامسر با اعلام این خبر افزود : سیاست دولت که مجموعه دستگاه های دولتی مجری آن در منطقه هستند ، حمایت از باغداران و کشاورزان است 

 .

وی گفت : برخی از زمین خواران برای خرید زمین های خسارت دیدگان از برف سال گذشته با قیمتی نازل وارد میدان شدند و با این که این موضوع عمومیت ندارد و اینطور نیست که موجی برای خرید اینگونه زمین ها پدید آمده باشد، اما به هرحال به طور قاطع با زمین خواران برخورد می شود.

فرماندار رامسر با اشاره به مشکلات بر جای مانده از برف سنگین سال گذشته در بخش کشاورزی و باغداری ، اظهار داشت : دولت مصمم به جبران این مشکلات است و مصوبه هفته گذشته هیات دولت نیز در خصوص پرداخت خسارت، اعطای تسهیلات و استمهال وام های دریافت شده خود حمایت بی نظیری است که از سوی دولت صورت گرفته است.

سروری در عین حال گفت که این مصوبه هنوز به بانک های عامل در منطقه ابلاغ نشده است اما با ابلاغ آن ، فرصت خوبی برای جبران بیشتر خسارات وارد شده پیش می آید.

فرماندار رامسر اقدام هیات وزیران در گذراندن این مصوبه را اقدام بی سابقه دولت تدبیر و امید در حمایت از خسارت دیدگان از حوادث طبیعی دانست و گفت : در سال های گذشته چنین حمایت هایی سابقه نداشته و در بحران های طبیعی که پیش می آمد، چنین حمایت هایی صورت نگرفته بود.

وی تاکید کرد: این برای نخستین بار است که با حمایت شخص رییس جمهوری و معاون ایشان و نمایندگان مجلس مصوباتی صورت گرفته تا خسارات آسیب دیدگان جبران شود.

فرماندار رامسر با اظهار این مطلب که بعضی خسارت های برف سنگین زمستان گذشته تازه در حال آشکار شدن است ، اظهار داشت: پیش بینی این است که میزان محصولات کشاورزی مناطق خسارت دیده از جمله مرکبات و کیوی کاهش داشته باشد زیرا به بسیاری از درختان آسیب جدی وارد شده است.

هیات وزیران هفته گذشته با اختصاص مبلغ دو هزار و 570 میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به آسیب دیدگان ناشی از برف سنگین و سرمازدگی در استان های مازندران ،گیلان ،گلستان واردبیل موافقت کرد.

سود و کارمزد تسهیلات اعطایی به خسارت دیدگان پنج درصد کمتر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار برای بخش های کشاورزی، تولیدی، صنعت و خدمات بوده و بازپرداخت تسهیلات حداکثر پنج سال است.

این مصوبه 18 تیر ماه از سوی معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شده است.

نظرات 5 + ارسال نظر
دلسوخته 1393/04/29 ساعت 02:57 ب.ظ

احسنت به تو ای شیرمردکه درست گفتی مرحبا.

. 1393/04/27 ساعت 08:46 ق.ظ

کدام زمین کشاورزی! کدام کشاورزی را میتوان دررامسر پیداکرد که صددرصد درامدش از کشاورزی باشه لذا قبل ازاینکه برف بخواهد زمین کشاورزی راخراب کنه خرید زمین های ارزان رامسر توسط غیر بومیها وساختمان سازی در این زمینهاباعث تخریب کشاورزی شده اگر باین روال پیش برود 15سال اینده در رامسر(یا حتی در شمال) چیزی به عنوان زمین شالی ومرکبات وجود ندارد

علی 1393/04/24 ساعت 11:25 ب.ظ

چقدر ادبیات مسئولین در دولت های مختلف به هم شبیه است پوزخندالدوله جان ! ما هم که روی پیشانی مان نوشته شده عبدالله

سعید 1393/04/24 ساعت 11:10 ق.ظ

لطفا با این کلمات ما را نخندانید.اجازه دادن یا ندادن ما و شما به جایی نمی رسد.

نمی ترسد ز الله این زمین خوار
نمی ترسد ز من یا تو زمین خوار
ورا گر دولت عالم ببخشند
کماکان میکند خوردن زمین خوار

رضا 1393/04/24 ساعت 08:00 ق.ظ

شوخی قشنگی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.