پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرماندار رامسر از دفتر هفته نامه موج شمال بازدید کرد

فرماندار رامسر به همراه حامد قاسمی دستیار جوان فرماندار از دفتر هفته نامه موج شمال بازدید کردند. 

 

فرماندار رامسر در این بازدید گفت: باید فضای نقد در جامعه وجود داشته باشد و رسانه ای که فقط در بحث تعریف و تمجید فعالیت داشته باشد نمی تواند به رسالتش عمل کند.

حسین شعبان سروری با اشاره به اینکه هفته نامه موج شمال نشریه ای منتقد و سازنده است افزود:استفاده از قلم یک هنر است که باید از این ظرفیت به نفع توسعه شهر بهره جست.

این مسئول تصریح کرد:نقد و نقادی بسیار خوب است ولی باید طرز لحن و بیان در آن به ملایمت باشد.

سروری گفت: مدیران ما باید در برابر انتقاد ها تحمل و ظرفیت بالایی را از خود به نمایش بگذارند.

وی گفت:نحوه تعامل و ارتباط با ادارات برای یک رسانه مهم است و اصحاب رسانه باید روسای ادارات را از خود بدانند.

فرماندار رامسر اضافه کرد:رامسر باید به صورت یک جهانشهر دیده شود و در این راه رسانه ها نقش مهمی دارند.

شعبان سروری گفت:متاسفانه در ارزیابی مدیران غرب استان در استانداری مازندران ،فقط چند روزنامه ای که در ساری توزیع می شود مورد توجه قرار می گیرد و این موضوع باعث می شود که رسانه های محلی نظیر سایت ها و نشریات مکتوب که در غرب استان فعالیت خوبی نیز دارند در حاشیه قرار بگیرند.

وی در پایان گفت:ترکیب هیئت تحریریه و همکاران هفته نامه موج شمال در بحث خبر ،حرفه ای و جوان است و این را می توان از وزن و محتوای نشریه به خوبی احساس کرد ولی  باید هر چه بیشتر در این مسیر گام بردارند.

سردبیر هفته نامه موج شمال نیز ضمن تشکر از فرماندار رامسر در خصوص بازدید از دفتر این نشریه گفت:بازدید فرماندار رامسر در اولین روزها ی انتصاب دستیار جوان فرمانداری را می توان به فال نیک گرفت.

محمدرضا بهرامی ضمن  ارائه گزارشی از چگونگی شکل گیری هفته نامه موج شمال و شروع  دوباره آن گفت:امروزه هر مسئولی که با رسانه ها تعامل خوبی داشته باشد به خوبی می تواند ایده های خوب را به سمع و نظر افکار عمومی برساند.

وی با اشاره به اینکه ،عصر حاضر ،عصر ارتباطات است افزود:خوشبختانه با راه اندازی هفته نامه موج شمال و با همکاری خوب هیئت تحریریه و خبرنگاران این نشریه در استان های گیلان و مازندران شاهد اقبال عمومی مردم هستیم.

بهرامی اضافه کرد:یکی از مشکلاتی که این روزها نشریات مکتوب را می آزارد و تا حدودی از رسیدن به وظایف ذاتی آنها باز می دارد ،مشکلات مالی است که دغدغه جدی را برای مدیران نشریات به وجود آورده است.

شایان ذکر است این نشست حدود 2 ساعت به طول انجامید و فرماندار رامسر وعده داد هر فصل ،یکبار در دفتر این نشریه حضور یابد.

نظرات 11 + ارسال نظر
اه و ناله 1393/04/21 ساعت 04:23 ب.ظ

چه قیافه6*4گرفتی آقای خبرنگارمسئولین . نان به نرخ روزخیلی دلچسبه شماکه دم ازآزادگی میزنی چرامطلبی که درخصوص آه شیخ بابت اطرافیانش ودارو دسته اش که بلاخره بااین همه دادو فریادبه نتیجه رسیددستیارجوانی رابه فرماندارجوان اصلاح طلب راتحمیل کرد.چراننویشتی سیبیلت خوب چرب میشه سابق آنانیکه سبیل داشتندمیگفتندمرده ولوطیه چون شماسبیلی درنیاوردیدهنوز.................

مصطفایی 1393/04/21 ساعت 10:57 ق.ظ

salam mostafaii hastam az hamedan . mishe lotf konid adres va shomare tamase yeki az behtarin shirini forushihaye shahare ramsar ro baraye man email konid . ba sepase farvan . . .

سلام
عبدالله ذبیحی
09119923806

شهروند 1393/04/19 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام خواهشمندم به فرماندار محترم بگوئید چقدر باید صبر کنیم تا مسکن مهر 20 را به ما تحویل دهند. اگر می شود با همراهی فرماندار به آنجا بروید و ببینید چه خبر!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] 1393/04/19 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام
آقای بهرام سردبیر موج شمال از تلاش وپیگیری های شماو
گروه فرهنگیتان کمال تشگر را دارم.
خیری

شهروند 1393/04/19 ساعت 10:34 ق.ظ

http://mazaninews.ir/index.php/using-joomla/extensions/components/content-component/article-category-blog/item/3543-800

سعید 1393/04/19 ساعت 12:18 ق.ظ

دوست عزیز سلام
این آقایی که فرمودید منشی نیستن.رانندده ی فرماندارن

[ بدون نام ] 1393/04/18 ساعت 09:29 ب.ظ

واقعا خجالت نمیکشید اینطوری فقط دارین به هم نون قرض میدین؟ بابا مسایلمهمتری هم هست آقایان کنترل یک شهر دست شماست واقعا چه میکنید؟

[ بدون نام ] 1393/04/18 ساعت 07:05 ب.ظ

قای بهرامی خجالت نمیکشی این مطلبو گذاشتی تو وبلاگت؟نشنیدی و ندیدی تو یه قسمت از همین نوشته هات فرماندار گفته که باید فضای نقد تو جامعه باشه؟از حذف نظرات مربوط به دستیار فرماندار فضای نقدتون کاملا مشخصه.ادای بزرگانو درنیار جوون.
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری

باران 1393/04/18 ساعت 07:00 ب.ظ

18 تیر
سلام ، قولا من رب رحیم
کوی دانشگاه
گوشمالی سازمان یافته
فرزندان بسیجی فلان
سعید آقا امامی
مسعود دهنمکی چماق دوست
مردی با عبای شکلاتی
محمدباقر قالیباف خون به جوش آمده ی گازانبری
عزت ابراهیم نژاد
...
یاد باد ولی دیگر چنین مباد!

[ بدون نام ] 1393/04/18 ساعت 06:52 ب.ظ

تو این تصویر نگاههای اون منشی چه جالبهمن فکر کنم تو این فکر هستش که دستیار بعدی فرماندار اون میتونه باشه یا نه؟
نگاه دستیار جوان هم منو کشتهبدجوری منو غرق تفکر کرده

علی 1393/04/18 ساعت 03:01 ق.ظ

به نظر من هر فصل یک بازدید خیلی کم است و باید هر ماه ، نه هر هفته ، نه ببخشید هر روز این بازدید انجام شود و سردبیر خوب این نشریه مطالبی را داشته باشند تا ما هم کمی حال کنیم و در این اوضاع کسادی کسب و کار فرماندار و سایر مسئولین هم بیکار نباشند و دستیار یعنی حامد عزیز هم کاری داشته باشد ... علاوه بر این خود این بازدیدها صفحات هفته نامه را پر می کند و حتی می توان آن را به روزنامه تبدیل نمود
اگر تعداد این بازدیدها زیاد باشد یک حسن دیگر هم دارد و آن هم نیاز فرماندار به چندین دستیار جوان و نوجوان دیگر است چون حامد با این مشغله و درس نمی تواند در همه بازدیدها حضور داشته باشد و به این ترتیب دهان منتقدان انتصاب حامد قاسمی هم بسته و سرویس خواهد شد
درود بر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.