پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

کسب رتبه برتر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسردر همایش مجمع مدیران اوقاف کشور

اختصاصی موج شمال -رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان رامسر از کسب رتبه برتر این اداره در همایش مجمع مدیران اوقاف کشور خبر داد. 

 

ابراهیم عزیزپور در گفتگو باخبرنگار موج شمال اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامسر در اجرای برنامه های سال92در همایشی که باحضور مدیران سازمان اوقاف کشور که در تهران برگزار شده بود توانست رتبه برتر شهرستانی راکسب کند که در این میان استان مازندران رتبه سوم کشوری را حائز شد.

وی از تلاش های اصحاب وقف،همکاران خود،هیئت امنای اماکن مذهبی شهرستان ، امام جمعه ،فرماندار،بخشدار وشهرداران شهرستان رامسر تقدیر وتشکر کرد.

عزیزپور ادامه داد:سازمان اوقاف یک سازمان برنامه محور می باشد ودر سال 1393نیز دربخش های موقوفات،بقاع متبرکه وامور فرهنگی و قرآنی برنامه ریزی های مدونی را تنظیم و به ادارات شهرستان ها ابلاغ نموده که در این راستا،برنامه های شاخصی به مناسبت های مختلف توسط ادارات اوقاف شهرستان ها برگزار می شود.

این مسئول افزود:طرح نشاط معنوی وضیافت الهی دو برنامه شاخص است که افتتاحیه آن در مصلی نماز جمعه رامسر با جضور مسئولین وهیئت های امنای مساجد واماکن مذهبی و با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان رامسر برگزار شد.

وی درخصوص جزئیات این برنامه گفت:برنامه نشاط معنوی در11 بقعه شهرستان وضیافت الهی در 15مکان مذهبی و مسجد اجرایی می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور شهرستان رامسر ادامه داد:همزمان با طرح نشاط معنوی 5نفر از مبلغین اعزامی از قم که ازسوی اداره کل معرفی شده بودند به بقاع و مساجد شهرستان اعزام شدند.

وی افزود:هم اکنون در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم 6 کلاس حفظ قرآن کریم با استفاده از مربیان مجرب که خود حافظ کل قرآن کریم به نام های آقای بازیار و خانم  قربانپور هستنددر شهرهای کتالم و رامسر برگزار می شود که حدود 60 نفز دراین کلاس ها شرکت می کنند.

عزیزپور افزود:در سال جدید 2موقوفه جدید در شهرستان رامسر شکل گرفته که یکی از آنان یک قطعه از زمین در منطقه بریشی به مساحت350متر که وقف مسجد و امامزاده سید کیاءبریشی (وقف مشارکتی)ودیگری وقف یک باب منزل مسکونی به صورت مشارکتی وقف بر امامزاده و مسجد آقا سید محمد اشکنوکوه می باشد.

این مسئول ادامه داد:اداره اوقاف شهرستان رامسر هم اکنون 12پروژه عمرانی را در بقاع متبرکه رامسر دردست اقدام دارد که شاخص ترین آن مجتمع فرهنگی-خدماتی 5طبقه آقا بسمل ساداتشهر با زیر بنایی حدود3800متر مربع می باشد که تاکنون حدود 1میلیارد تومان برای آن هزینه شده و 40درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در صورت برآورده شدن اعتبارات  امیدواریم در سال 1394 افتتاح گردد.

وی علاوه بر پروژه فوق از پروژه دیگری بنام دارالقرآن ساداتشهر نیز نام برد که حدود 50درصد پیشرفت فیزیکی با هزینه کرد 200میلیون ریال داشته است.

وی از دیگر پروژه های اداره اوقاف رامسر که حدود 50درصد پیشرفت فیزیکی  داشته امامزاده سید حسین لپاسر نام برد که حدود 400میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

وی در پایان نیز گفت:امسال با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازنداران یک قاری مصری درمسجد امیرالمومنین گالش محله رامسر حضور پیدا خواهد کرد و آیاتی ازقرآن را تلاوت خواهد کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر

آقا یک نفر شوخیش گرفته و از اسم حقیر که کلی با تحقیق اونو را به دست آورده بودم سوء استفاده می کند و اقدام به گذاشتن نظر می کند. ضمن محکوم کردن این عمل از این دوست آگاه خواهشمندم که با اکانت دیگری اقدام به گذاشتن نظرات سازنده خود بنماید.
ممنون از شما.

در مورد بستن بخش نظرات آستانه تحمل مدعیان دروغین آزادی و تدبیر رو دیدیم.


بهرامی حیا کن........ مطبوعات رو رها کن.......

فعلا شهر به مردی که خودم باشم نیاز نداره برم به گاوهام برسم. شاید نیاز به دستیار داشته باشم.گاودار هم گاودار سابق

بهرامی واقعا که به تو میگه خبرنگار؟!!!! قبلا یکبار خبر دستیاری قاسمی رو گذاشتی بعد حذفش کردی، الانم نظرات رو بستی! تو اگه پست و مقامی به دست بیاری قطعا بی کفایت ترین شخص در آن سمت خواهی بود چون استقلال رای نداری

آقای خبرنگار
سروری تهدیدت کرد یا شیخ صفر
برای چی کامنت ها را بستی؟
آقای سروری لطفا به احمدی بگو پرینت کامنت های وبلاگ بهرامی را که گرفته به شما داده یه نسخه را هم به ما بده


شایدم میرچی تو سیستم دفتر فرمانداری که هر روز یک گیگ شارژ مصرف می کنه از جیب بیت المال سیو کرده باشه

سانسورچی 1393/04/14 ساعت 09:05 ق.ظ

آقای بهرامی چرا نظرات مربوط به دستیاری آقای قاسمی را حذف کردی؟ به این میگن جریان آزاد اطلاعات از نظر شما؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.