پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ضعف عملکرد امور بانوان و خانواده فرمانداری رامسر داد همه را در آورد

حرکت مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران در جشنواره زوجین خوشبخت رامسر نشانه ناکار آمدی و عدم صلاحیت متولیان امر در شهرستان رامسر است 

 

پژواک رامسر:اخیرا برنامه ای تحت عنوان جشنواره زوجین خوشبخت به میزبانی امور بانوان و خانواده فرمانداری رامسر در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر برگزار شد که ضعف اجرای این برنامه علاوه بر اینکه موجبات نارضایتی هنرمندان اجرا کننده این برنامه را به همراه داشت ،موجب اعتراض حجت الاسلام قاسمی نیز شد .

وی در وبلاگ شخصی خود شول نوشت:

همایش زوج های خوشبخت شهرستان رامسر صبح روز پنجشنبه پنجم تیرماه در محل سالن آمفی تئاتر هتل رامسر بدون دعوت از امام جمعه هنردوست و جوان گرای شهرستان وبدون حضور فرماندار شهرستان و بسیاری از مسئولین  شهرستانی برگزار گردید.

همایشی که اگر برگزار کنندگانش صلاحیت و تدبیر لازم را داشتند، می توانست با استفاده از ابزار هنر و بهره مندی از نظرات اندیشمندان و صاحب نظران و کارشناسان ذی صلاحیت در حوزه مسائل خانواده و جوانان، تأثیر گذاری خود را نشان دهد که متأسفانه اینگونه نبوده است.

این مراسم  با حضور سر کار خانم مریم جمشیدی مدیر کل محترم امور بانوان و خانواده استانداری مازندران که ظاهرا برای اولین بار بعد از گذشت چندین ماه ازانتصابش به عنوان مدیر کل ، به شهرستان رامسر آمده بود به عنوان سخنران مدعو برگزار گردید و حاشیه هایی را در برداشت که پرداختن بدان خالی از لطف نبوده و پاسخ گویی هر چه سریعتر برگزار کنندگان و نامبرده را می طلبد.

1.همایش در حالی برگزار گردید که اکثریت حاضرین مراسم متشکل از بانوان و کودکان و یا تعداد محدودی از زوج های غیر بومی بوده که این سوال را به اذهان عمومی متبادر میکند که چرا خبری از زوجهای خوشبخت شهرستان رامسر در مراسم یاد شده نبوده است؛و یا اگر چنانچه ادعای فوق تایید نگردد بهتر است مسئولین برگزار کننده همایش، آمار دقیق زوج های خوشبخت حاضر در مراسم را با ارائه اسناد و شواهد مستدل اعلام نمایند.

2. مطابق جدول برنامه های همایش و در حین  اجرای نمایش طنز توسط هنرمند جوان و خلاق رامسری ، آقای جلال کرد رستمی (عمو رحیم )که با استقبال بسیار بالای حضار ارجمند نیز مواجه گردیده بود ،متأسفانه سخنران مراسم ،سرکار خانم مریم جمشیدی که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و از خوش شانسی و با عنایت به توانمندی و شایستگی ناشناخته اش از معاونت مدرسه دخترانه در شهرستان مسئول پرور بابل  به سمت مدیر کلی امور بانوان و خانواده استانداری مازندران راه یافتند،در اقدامی نسنجیده و علی الظاهر به نشانه اعتراض به اجرای تئاتر طنز موزیکال به ترک سالن اقدام نمودند که این رفتار ناپخته ایشان  جز اهانت و توهین به اهالی هنر و فرهنگ شهرستان و حتی زوج های خوشبخت شهرستان رامسر معنای دیگری نخواهد داشت.

3.این اتفاق نامبارک ، غیر موجه و دور از انتظارمقامی مسئول دراستانداری مازندران و عضوی از دولت تدبیر و امید بی شک اقدامی غیر قابل اغماض بوده  و از طرفی نشانه ناکار آمدی و عدم صلاحیت متولیان امر در شهرستان و استان  می باشد.و رفتار ناپخته و نا شکیبانه مسئول برگزاری همایش و مجری برنامه !! در خصوص قطع برنامه هنری خشم و نارضایتی هنرمندان و جمع کثیری از حاضران را در پی داشت و پاسخ به چرایی آن مورد انتظار افکار عمومی شهرستان رامسر می باشد.

امید آنکه دیگر شاهد این اتفاقات ناامید کننده و دور از تدبیر در دولت تدبیر و امید نباشیم.

شیخ صفر قاسمی - 93/4/9

دبیرشورای راهبردی حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان رامسر

نظرات 3 + ارسال نظر
کامران 1393/04/10 ساعت 10:18 ق.ظ

با سلام
جناب محمدیان
آیا واقعا خوده شما به این جمله که (ضعف مشاور ربطی به مدیرکل ندارد ) موافقید؟؟حتی در زمان های گذشته که ما به مدرسه میرفتیم،معلم کلاس یا مدیر مدرسه از بین بچه هایی که دارای قدرت نفوذ کلامی و علمی و کمی هم قدرت بدنی بودند کسی را به عنوان نماینده(مبصر) انتخاب می نمودند.آنجا که فقط یک کلاس درس بود ،حال آنکه اینجا که صحبت یک استان است. در مورد ادبیات سخن گفتن باید عرض کنم که ادبیات شما دست کمی از ادبیات کوچه بازاری ندارد.(شمای خبرنگار )؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به هرصورت این گونه سخن گفتن و دفاع کردن تقریبا شبیهه همان کاریست که بقول شما یک مشاور ضعیف و در اینجا یک مدافع ضعیف میتواند انجام دهد.سوم انکه چرا شما خانم جمشیدی را معصوم میدانید که نتوان از ایشان انتقاد کرد؟هر انسانی به فراخور موقعیتش و سایر عوامل ضعف دارد و شایسته ی نقد شدن.پس یکطرفه به قاضی نروید.
پیروز باشید

رامسری 1393/04/09 ساعت 03:53 ب.ظ

محمدیان عزیز به جنابعالی چه می ماسد که اینگونه بی پروا از خانم مدیر کل حمایت میکنی؟ وکیل ایشان هستی یا نماینده تام الاختیار استان در شهرستان رامسر؟ شما بهتر است ادبیات خودتان را اصلاح کنی و بعد به ادبیات دیگران ایراد بگیری. نکند خدای ناکرده خود را صاحب استان میدانی و والی شهرستان؟

محمدیان 1393/04/09 ساعت 02:04 ب.ظ

برای شما متاسفم
خانم جمشیدی باوقارتر وتوانمند تر از این است که شمای خبرنگار نما بتوانید با چنین گزارش بی ارزشی از ایشان انتقاد کنید .
ضعف مشاور ربطی به مدیر کل ندارد. خود ایشان کارهایشان نقصی ندارد. اینقدر سطحی و مغرض نباشید و از ادبیات بهتر و مودبانه تری استفاده کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.