پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

قتل یک عراقی در رامسر

به گزارش صبحانه، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر درگیری و مشاجره لفظی بین چند گردشگر عراقی با دو نفر از اهالی استان گیلان ساکن در شهرستان رامسر بلافاصله ماموران کلانتری 11 این شهرستان به محل اعزام شدند.

در این درگیری که با مشاجره لفظی طرفین آغاز شده بود، فردی به نام "ز-م" از اهالی استان گیلان با ضربات چاقو یکی از گردشگران عراقی به نام "عماد هاشم-ع" را به شدت مجروح و از محل متواری شد.

در ادامه این گزارش آمده است، مصدوم با همکاری عوامل امدادی و اورژانس شهرستان به بیمارستان منتقل شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این گزارش حاکی است،‌ قاتل پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری و در استان اردبیل مخفی شده بود که در کمتر از 72 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لازم به ذکر است،‌ نامبرده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع کماکان در دست بررسی است.

نظرات 2 + ارسال نظر
اه و ناله 1393/04/11 ساعت 05:03 ب.ظ

آقای بهرامی اصلیت شماکجایی هستش شما که دم از دمکراسی میزنید . همین عمل شمانژادپرستانیه بنظرم جایگاه خبرنگاری فوق العاده جایگاه بزرگیست توهین به خبرنگاران بزرگواران دیگرنشود..شمالیاقت حتی بیان کردن نام خبرنگار رو نداریدچه برسد به اسم والای خبرنگار روی خودت گذاشتید باید هرچه زودتر ازاین شغل شریف مردمی همچون راه انبیاءست چون اطلاع رسانیست وووووووووووو استعفاء داده چون وجودآدم نژاد پرست تو جامعه ودرکسوت خبرنگاری بسیارخطرناکه یاعلی

[ بدون نام ] 1393/04/08 ساعت 11:49 ب.ظ

آقای بهرامی دیر به روز می شوید قتل چند روز قبل اتفاق افتاد و شما خبرنگاران رامسری بعد از انعکاس کشوری موضوع ، خبر را به نوعی بازنشر دادید ! انتظار می ره که اخبار منطقه رو زودتر تولید و در اختیار سایر رسانه ها قرار بدهید . شماها که هنگام سفر مسؤولین استانی و کشوری به رامسر شاکی هستید که چرا خبرنگار غیر رامسری برای پوشش خبری همراه دارند و ادعا دارید !؟؟

با سلام
کم رغبتی مسئولین در ارائه اطلاعات درست و همکاری آنها با رسانه های منطقه موجب این امر شده است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.