پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

نظر سنجی

یک سال از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گذشت.

به عنوان یک شهروند رامسری ،آیا شعارهای دولت در شهرستان رامسر تحقق یافت؟ آیا تغییراتی نسبت به دولت گذشته در رامسر احساس کردید؟ اگر تغییراتی را احساس نکردید به نظر شما مشکل کجاست؟چه کسی یا چه کسانی مقصر عدم ایجاد تغییر در رامسر هستند؟ موفقیت های مدیران شهرستان رامسر پس از انتخابات 24 خرداد 92  در رامسر چه بود؟هم اکنون به کدام قسمت مدیریت اجرایی شهرستان انتقاد دارید؟کدام قسمت از مدیریت اجرایی شهرستان را در بحث عملی کردن شعارهای دولت یازدهم می پسندید؟

منتظر پاسخ هایتان هستیم/

نظرات 12 + ارسال نظر
امیدوار 1393/04/01 ساعت 12:10 ب.ظ

بزک نمیر بهار ماید گمبوزه با خیار ماید
همه چیز ارومه ما به چی دل بستیم!

خلیق الخلقه 1393/03/31 ساعت 01:43 ق.ظ

اینجانب از فرماندار خلیق ، امام جمعه خلیق ، مردم خلیق و سایر مسئولین خلیق رامسر در برگزاری هرچه باشکوه تر و خلیق تر گردهمایی خلیق روحانیون خلیق ایران خلیق اسلامی کمال تشکر بسیار خلیقی دارم !!! خلیق عالی متعالی و مستدام ...
( نقل به مضمون از وبلاگ امتداد خلیق )

ﻓﺎﻣﻴﻞ: ﺁﻗﺎﻱ ﻣﺠﺮﻱ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻗﺮﺍﺭﻩ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻳﻦ ﺑﭽﻪ ﺑﺮﻡ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﻱ
ﻣﺠﺮﻱ : ﭼﻲ ! ؟ ﺍﻳﻦ ﮐﻪ ﺑﭽﻪ ﺱ …
ﻓﺎﻣﻴﻞ : ﻣﻦ ﻧﺼﻒ ﺍﻳﻦ ﺑﻮﺩﻡ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻢ! ﺍﻳﻦ ﮐﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻟﻨﺪﻫﻮﺭﻱ ﺷﺪﻩ ﻭﺍﺳﻪﺧﻮﺩﺵ !!
ﻣﺠﺮﻱ : ﺁﺧﻪ ﺍﻳﻦ ﻧﻪ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻩ،ﻧﻪ ﮐﺎﺭ ﺩﺍﺭﻩ …
ﺑﭽﻪ : ﻧﻪ ﮐﯿﻒ ﮐﺮﺩﻩ!
ﻓﺎﻣﻴﻞ : ﺷﻤﺎ ﻣﮕﻪ ﺗﻠﻮﺯﻳﻮﻥ ﻧﻤﻴﺒﻴﻨﻲ؟ ﻫﻤﺶ ﻣﻴﮕﻦ ﻣﻬﻢ ﺗﻔﺎﻫﻤﻪ
ﻣﺠﺮﻱ : ﺁﺧﻪ ﺍﻳﻦ ﺑﭽﻪ ﺍﺻﻼٌ ﻣﻴﻔﻬﻤﻪ ﺗﻔﺎﻫﻢ ﻳﻨﻲ ﭼﻲ؟
ﻓﺎﻣﻴﻞ : ﺑﻠﻪ ﮐﻪ ﻣﻴﻔﻬﻤﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﻳﺎﺩ ﺩﺍﺩﻡ،ﺗﺎﺯﻩ ﺧﻴﻠﻲ ﭼﻴﺰﺍﻱ ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻢ
ﺑﻠﺪﻩ،ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ ﺍﻭﻧﺎﻳﻲ ﮐﻪ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﺑﻬﺖ ﻳﺎﺩ ﺩﺍﺩﻣﻮ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ ﺁﻗﺎﻱ ﻣﺠﺮﻱ …
ﺑﭽﻪ : ﻧﻬﺎﺩﻳﻨﻪ ﺳﺎﺯﻱ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﻳﻲ ﺩﺭ ﻣﺼﺮﻑ ﺁﺏ،ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺗﺮﻭﻳﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓﻏﺮﺑﻲ،ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﭘﻨﺞ ﺑﻌﻼﻭﻩ ﻳﮏ
ﻣﺠﺮﻱ: ﻳﻨﻲ ﭼﻮﻥ ﭼﺎﺭﺗﺎ ﮐﻠﻤﻪ ﻗﻠﻤﺒﻪ ﺳﻠﻤﺒﻪ ﻳﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﻭﻗﺖ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻨﺸﻪ؟
ﻓﺎﻣﻴﻞ: ﺁﻗﺎﻱ ﻣﺠﺮﻱ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﮐﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻧﻴﺲ،ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﻫﻤﻴﻦ ﭼﺎﺭﺗﺎ ﮐﻠﻤﻪ ﻭﺯﻳﺮﻣﻴﺸﻦ!

متاسفانه هنوز تو حال و هوای دولت نهم و دهم هستی و کاریتم نمیشه کرد دوست عزیز

محمد باقر طالش عزیزی 1393/03/30 ساعت 05:51 ب.ظ

دولت تدبیر و امید امید را در دل های روشنفکران شهر زنده تر کردو در عین حال وظیفه شان را سنگین تر.زیرا روشنفکران شهر ما باید در آگاه کردن برخی از عوام الناس بکوشند تا آن ها نیز به آینده امید وار باشند و دانسته یا ندانسته بر خلاف دولت و مصالح ملی حرف نزندد و اقدام نکنند.

پیگیرچی 3 1393/03/30 ساعت 03:37 ب.ظ

به اعتقاد بنده هیچ تغییری در ساختار مدیریتی شهرستان اتفاق نیفتاد چون نخواستند که اتفاق بیفته والا این شهر براحتی قابلیت تغییر دارد البته باید عرض کنم بنده از آن دسته آدمهای کنار گود نیستم !!!!!!
شهرستان زیبای رامسر که هر ساله بجای پیشرفت در حال پسرفت در شکل و ظاهر و نحوه نامناسب خدمات است زمانی می تواند به جایگاه خود برگردد که :1-با مدیریت جهادی به شهر نگاه کنیم 2-برای مدیریت شهری رامسر واقعا فکر عاجل و اساسی نماییم 3- بستر های خدماتی شهر را اصلاح نمائیم
در ادامه بنده بعنوان یک شهروند رامسری برخی از عوامل عقب ماندکی و زجر آور رامسر را ذکر نمایم :
1- فرماندار محترم تدبیر و امید بجای امورات حاشیه ای به دنبال تغییر اساسی در ساختار مدیریتی و کلان تصمیم در شهرستان باشند 2- آقای صفر قاسمی دست از رامسر بردارند و به همان کارهای مالی خود بپردازند 3- شورای اسلامی شهر رامسر هر چه سریعتر به فکر شهر دار کاربلد باشند البته باید عرض کنم در سلامت و خوب بودن آقای کوزه گر شکی نیست ولی ایشان باید بخاطر شهررامسر هم که شده کار شهرداری را به اهلش واگذار نماید .4- در ساختار توریستی شهر واقعا تفکر جدی بعمل آید که آبروی رامسر بیشتر از این با کیسه پاره ها به باد نرود (پلاژ لیدو و مسیر جاده دالیخانی و اخص جواهرده که چشم رامسر هستند باعث ننگ رامسرند )و ......سینه خواهم شرحه شرحه از فراغ تا بگویم شرح درد اشتیاق
رهبرمان مستدام

مصباح یزدی 1393/03/29 ساعت 04:57 ب.ظ

انقلاب نمی کردیم پیشرفته تر بودیم!

علی 1393/03/28 ساعت 11:17 ب.ظ

این حرفها فایده ای ندارد ... من خودم سپردم که همه ی گزینه ها را رد کنند و در انتها فقط خودم می مانم و پوزخند ! من هم برای فرمانداری و هم بخشداری و هم سایر ادارات و روستاهای تابعه مناسب هستم و حتی می توانم همزمان چند اداره و روستای تابعه اش را یکجا بچرخانم ... ادارات باید بچرخد به شرطی که امورات من هم بچرخد !!! در ضمن پوزخند بی نوا را هم می گذارم به عنوان معاون و مشاور و راننده و بادیگارد من همه جا همراه من باشد و از شهرداری کتالم می خواهم که حکم انتقال ایشان را با حفظ سمت به رامسر بزند و اینقدر لفتش یا کشش ندهد !!!

بدون مرز 1393/03/28 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام ضمن تبریک یکسالگی انتخابات دولت تدبیر امید . جا دارد از رقبای روحانی تقدیر و تشکر کرد پس از پیروزی انتخابات به وی تبریک گفتند .اما به مدت یکسال حامیانش و معاونانش هر چه قدر توانستند تخریب را دست کم نگرفتن . ضمنا . محسن مداح بعنوان بخشدار رامسر از طرف ... معرفی شده به استانداری مورد موافقت قرار نگرفت . جا داشت اقایان سهم خواه گزینه ای را انتخاب می کردند که حداقل تجربه یکسال مثل حلاجیان را داشته باشد . این نیروی جوان خوش فکر را می سوزانید و دیگر آینده ایشان میشوند مثل یوذر جمهر خلعتبری هر وقت برای بدنه ی اجرائی رامسر گزینه ای خواستند انتخاب کنند اسم ایشان بعنوان نخودی در دولت قبل بود .

مخاطب 1393/03/28 ساعت 11:19 ق.ظ

من یکی هنوز چشم انتظار راهکار 100 روزه ی آقای روحانی هستم.

دوستدار رامسر 1393/03/28 ساعت 10:48 ق.ظ

اگر نگاه مسئولین و کارشناسان مرکز استان به ادارات و مردم غرب استان تغییر نکند ،تغییر دولت تاثیر چندانی بر شهر ما نخواهد داشت و اگر تاثیری احساس شد برای کل ایران است.
اما آنچه باعث تغییر نگاه و رفتار مدیران استانی نسبت به رامسر میشود ، مطالبه کردن و پیگیر بودن در مورد احیای حقوق مردم شهرمان توسط کارشناسان بومی و همشهریان عزیز و حمایت همه جانبه مسئولین و امام جمعه از افرادی که مطالبه بحق دارند.
چراکه گاهی این مطالبه از نگاه مرکز گستاخی محسوب میشود و اگر حمایت نشود برای مطالبه کننده مشکلاتی به بار خواهد آورد.

رامسری 1393/03/28 ساعت 09:14 ق.ظ

به نظر من بخش زیاد و عمده ای از این اهداف تحقق نیافته و دلیل آن عدم دلسوزی مسولان شهری است که رامسر و مردم آن همواره در صف آخر توجهاتشان بوده اند. مسولان شهر ما یا به دلیل علم اندک و نداشتن جسارت کافی قادر نیستند حقوق ابتدایی شهر را محقق کنند. کاش در گزینش مسولان و کارمندان نهادهای کلدیرشهر این ملاک ها هم در نظر گرفته میشد.

اولین مشکل دولت روحانی عدم استفاده از جوانان خوبی به مانند(...) در پستهای کلیدی و مدیریتی شهرستان هستش. تصور می کنم اگر این دوستانی که نام بردم بر مسند کارها قرار بگیرند توسعه و آبادانی روی خوشش را به رامسر نشان خواهد داد.
به امید آن روز که این رویا تحقق یابد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.