پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

شهردار رامسر: باند دیگر پل صفارود تا آخر تیرماه بازگشایی خواهد شد

شهردار رامسر در حاشیه  مراسم همایش طبیعت گردی در شمال ایران در رامسر به موج شمال گفت:رامسر یک شهر فوق العاده با استعداد در بحث سرمایه گذاری است.  

حاج نصرت ا... کوزه گر اظهار داشت :هدفمان با پشتیبانی این همایش ها در شهرستان رامسر این است تا بستر استاندار برای جذب توریست را فراهم نماییم و بتوانیم اقتصاد منطقه را شکوفا کنیم.

وی افزود:به علت نزدیکی کوه و دریا عرصه رامسر کم است و بر این اساس لازم است با برنامه دقیق حرکت کنیم .

شهردار رامسر در خصوص پل صفارود و گره ترافیکی این منطقه نیز گفت:در بحث باز کردن پل صفارود به منظور رفع گره های کور ترافیکی شهر ، حرکت خوبی صورت گرفته است و ضمن حفظ زیبایی آن منطقه ،سازه پل حدود 90 درصد پیشرفت داشته و بازگشایی آن نیز در حدود 50 درصد انجام شده و قسمت شرق پل که به میدان امام (ره) وصل است 50 درصد کار انجام شده و ما بقی با خرید 12 باب مغازه تجاری بازگشایی خواهد شد.

وی گفت:یک باند پل صفارود در سال گذشته بازگشایی شد و باند دیگر آن نیز تا آخر تیرماه انجام خواهد شد .

کوزه گر ضمن اشاره به فصل تابستان و حضور گردشگران در رامسر و استفاده آنها از دریا افزود:نگاه شهرداری این است که ساحل مناسب را برای استفاده توریست مهیا سازیم و در این راستا در سال های گذشته در منتهی الیه غرب رامسر اقداماتی صورت گرفت و امسال حدود 100 میلیون تومان جدای از هزینه های سال های گذشته با هدف ماندگاری آنجا ، هزینه کردیم که انشالله در آینده بتوانیم با جذب سرمایه گذار ، یک طرح دریای دائمی با خدمات دهی نیمی از سال ، مهیا سازیم.

وی افزود:هم اکنون شهرداری با هدف اسکان ارزان و خدمات جانبی خوب ،زمین پشت هلال احمر را که سال ها به صورت متروکه بود را در حال آماده سازی است .

شهردار رامسر ادامه داد:رامسر ظرفیت خدمات دهی به 50 هزار نفر جمعیت ثابت را دارد و این در حالی است که در روزهایی از سال 10 ها هزار توریست به ظرفیت این شهر اضافه می شوند و برای خدمات دهی آنها ،حداقل در بخش جمع اوری زباله نیازمند برنامه ریزی جدی هستیم و از 2 سال پیش که شهردار شدم تا کنون این موضوع یکی از دغدغه های جدی من بوده است و در همه جلسات استانی و شهرستانی نیز ،این موضوع را مطرح کردم و در این راستا مکاتبات زیادی را انجام دادم و برنامه مان این است که در فاصله 5 کیلومتری شهر زمینی در اختیار بگیریم تا نسبت به امحا و تبدیل بهداشتی زباله کاری انجام دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر نیز  به موج شمال گفت:شورای شهر و شهرداری رامسر به دنبال این بود با میزبانی این همایش مسئولان کشوری به شهرستان بیایند و مشکلات زیست محیطی ،زباله ،فاضلاب شهری و ... شهرستان را مطرح کنیم و با رایزنی های لازم برای حل آنها چاره ای بیاندیشیم.

دکتر هادی حلاجیان افزود: یکی از برنامه های شورای دوره چهارم ، با توجه به پتانسیل شهرستان در بحث طبیعت گردی ) اکوتوریسم (،وجود فاصله کم دریا تا جنگل و منابع طبیعی زیبا باعث جذب توریست و گردشگر می شود و برگزاری این همایش ها باعث می گردد در سطح ملی اسم شهرستان مطرح شود و پتانسیل های گردشگری رامسر شناسانده می شود.

وی در ادامه گفت: در حال مذاکره و رایزنی با منابع طبیعی برای در اختیار گرفتن زمین جهت احداث کارخانه زباله سوز هستیم و به محض تحویل گرفتن زمین با بخش خصوصی وارد رایزنی و مذاکره خواهیم شد تا انشا... بتوانیم مشکل زباله را به صورت ریشه ای حل نماییم.

دکتر حلاجیان اظهار داشت:در فصل تابستان  طرح ساماندهی سواحل را در دستور کار داریم و شهرداری در پلاژ ساحل طلایی این کار را انجام داده است و برای ساحل نقره ای هم طرح و سرمایه گذار آن آماده است و روزهای آینده شروع به کار خواهد کرد و در سایر سواحل نیز انشالله با برنامه ریزی مناسب بتوانیم بستر لازم را برای جذب توریست در فصل تابستان داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رامسر ادامه داد:در بحث آسفالت با مشخص شدن پیمانکار، انشالله بتوانیم با برنامه ریزی و اولویت بندی نسبت به آسفالت  کوچه ها و لکه گیری خیابان های شهرستان اقدامات لازم را به عمل آوریم.

وی در خصوص پل صفارود هم توضیحاتی داد و افزود:تفاهم با صاحبان  مغازه دهنه این پل صورت گرفته و تا چند روز آینده پل صفارود حدود 2 الی 3 متر دیگر بازگشایی می شود .

دکتر حلاجیان در خصوص کمبود روشنایی سطح شهر نیز گفت:انشالله با برنامه ریزی بتوانیم مشکلات روشنایی سطح شهر را با کمک اداره برق شهرستان بر طرف نماییم.

وی گفت:برای سیمای سطح شهر هم برنامه هایی در دست داریم و به زودی این مورد نیز عملیاتی می شود.

دکتر حلاجیان ادامه داد:اعتباراتی برای ساماندهی رودخانه صفارود در نظر گرفته شده که این پروژه هم اکنون در حال انجام است و به زودی نهایی می شود.

وی با اشاره به اینکه عقب نشینی  دیوار بیمارستان تا چند ماه دیگر نهایی می شود ادامه داد:علاوه بر کارهای عمرانی ،شورا به فکر انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی نیز است و با برگزاری مسابقات ورزشی ،آیین های ملی و مذهبی این مقوله را نیز انجام می دهد.

وی در پایان ضمن تشکر از مردم ،شوراهای دوره گذشته و همه ادارات و افرادی که به نوعی با شورای دوره چهارم در جهت توسعه شهر یاری می رسانند افزود:شورا با اولویت بندی مشکلات در حد توان در فکر حل آنها است و مردم برای حل مشکلات شورا را یاری نمایند و اگر کم و کاستی در کار بود که ما هم قبول داریم وجود دارد نیازمند کمک و یاری همه هستیم.

وی در پایان از زحمات شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم شهر رامسر تشکر و قدردانی کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
علی 1393/03/28 ساعت 11:22 ب.ظ

پوزخند پی گیری کن ببین اون سرسره ای که جناب شهردار در برنامه پیشنهادی اش به شورای قبلی برای شهردار شدن قولش را داده بود چی شد ؟ قرار بود این سرسره مردم شریف و مسافران عزیز را از جلوی مصلا تا کنار دریا ( جلوی کازینوی سابق ) ببرد !!! چرا به قولشان عمل نکردند ؟ سرسره سرسره منتظر تو هستیم !!!
البته بهتر است این سرسره مثل خود شهردار و بچه های شورا بومی باشد و من یکی سوار سرسره غیر بومی نمی شوم

سانسورچی 1393/03/27 ساعت 09:57 ب.ظ

بهرامی واقعا اسم خودت رو میذاری خبرنگار؟ چرا نظرات رو گلچین میکنی؟

رامسری 1393/03/26 ساعت 12:36 ب.ظ

با سلام شهردار محترم بدانند که صرف شعار و بیان اظهارات کلیشه ای دردی از دردهای این شهر دوا نمیکند دهه هاست که میگوییم رامسر با استعداد است چنین است و چنان است و.... نگاهی به ظاهر این شهر بیاندازید از عقب افتاده ترین شهر های جهان هم بدتر به نظر می رسد اگر نبود جنگل و دریا و چند موهبت الهی دیگر (که آن هم به لطف عزیزان در حال نابود شدن است) به چه چیز این شهر میشد افتخار کرد؟ آقای شهردار، مسئولین محترم که خود را متعصب به رامسر میدانید، شورای شهر محترم که در هنگام انتخابات بهترین شعار ها و گوشنوازترین اهداف را داشتید، واقعا برای به شکوفا رساندن این "استعداد" چه کردید؟
"یا ایها الذین آمنو لم تقواون ما لا تفعلون".
والله مع الصالحین.

همشهری 1393/03/25 ساعت 10:20 ب.ظ

این لینک و لینک بازیا چیه در میارین؟؟؟؟

milad 1393/03/24 ساعت 11:56 ب.ظ http://bo2bia.blogsky.com

سلام دوست عزیز وب بسیارعالی دارین اگه با تبادل لینک موافقید منو باعنوان سایت بدو بیا لینک کنید و به من خبر بدید تا شما رو با چه عنوانی لینک کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.