پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

واکنش دبیر شورای راهبردی تئاتر رامسر نسبت به مراسم نمادین ختم تئاتررامسر

پس از برگزاری مراسمی تحت عنوان «مراسم نمادین ختم تئاتررامسر» در منزل شخصی یکی از تئاتری های شهرستان رامسر و مسائل حاشیه ای به وجود آمده در مراسم معارفه رئیس اداره ارشاد شهرستان رامسر ، دبیر شورای راهبردی تئاتر رامسر با ارسال مطلبی به پژواک رامسر خواستار درج آن برای روشن شدن افکار عمومی شد.  

 

 خوبه حالا این تحصیلکرده های از خود راضی ناراضی ،در کارنامه هنریشان هیچ حرفی برای گفتن در رامسرندارند و "بیرون گود لنگش کن" راه انداختن ،این همه طرفدارهای بی نام و نشانی که حتی جرات و جسارت معرفی خودرا ندارند و گمان نمی برم در زندگی خودشان حتی یک بارنمایش هم دیده باشند.

من نه تنها به عنوان یک تئاتری بلکه به عنوان یک حامی هنر و دبیر شورای راهبردی تئاتر رامسر کاملا عمل آقای مسگرانکریمی و دوستان  برگزار کننده مراسم ختم تئاتر رامسر را مردود اعلام  کرده و امیدوارم که دیگر بعد از مراسم ختمی که گرفتند به دنبال مطالبات تئاتری نباشند چون از نطر این دوستان تئاترمرده است و ما  اعتقاد راسخ به برپاداشتن این هنر شامخ در راستای منویات مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته کماکان پیگیر حل معضلات تئاتری شهرستان خواهیم بود .

 لازم به بذکر است هنرمندی که اخلاق و ادب در رفتار و گفتار ندارد هنر وی غیر قابل ارزش بوده حتی اگر تحصیلات عالیه هنری داشته باشد و دانستن این مطلب که تجسس در زندگی مردم و کارهای روزمره آنها از قبح ترین عمل ها نزد پروردگار است .

 جهت اطلاع عموم دوستانی که این مطلب را می خوانند عرض نمایم که هیچ هنرمند تئاتری نیست که بخواهد کار هنری نماید و مورد حمایت مستقیم و غیر مستقیم معنوی و مالی اداره فرهنگ و ارشاد و نهادهای دیگری چون سپاه ,شهرداری و دفتر امام جمعه قرار نگرفته باشد.

 شاهد آنکه تنها رزومه آقای امیدی نژاد و خانم علیخانیان (نمایش من قاضی الضات هستم)با حمایت مالی و معنوی اداره ارشاد ،سپاه ،آقای نجفی ،دفتر امام جمعه و ....) که بیش از دومیلیون تومان کمک مالی دریافت داشته اند بوده است.

 استفاده از نام رسانه برای مقاصد غیر اخلاقی کار بسیار ناپسند و دشمن شاد کن است و امید وارم این دوستان بعد فاتحه برای تئاتر رامسر دیگر در فضای تئاتر شهرستان ، مشاهده نشوند.

خداوند همه مارا هدایت کند .

ولی اله علیمرادی - حامی هنر و دبیر شورای راهبردی تئاتر رامسر

نظرات 6 + ارسال نظر
رامسری 1393/03/22 ساعت 12:13 ق.ظ

خبرش در اخبار شبکه من و تو هم اومده واقعا اینقدر اهمیت داشت که در سطح بین المللی رسانه ای بشه؟!

محمد ولی تکاسی 1393/03/21 ساعت 08:52 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

با عرض سلام
کار نیکوکردن از پر کردن است.
ارائه یک کار خوب و مردم پسند نه با حرف و نه با پشتیبانی فلان مسئول به خود ی خود امکان پذیر نیست بلکه کار در شهرستان هایی نظیر رامسر همتی والا، صبری جزیل و توکل به خدا می خواهد. چنانچه از دیرباز اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کرده و کارهای خوب و در خور ستایشی را نیز ارائه داده اند.

پیگیرچی 2 1393/03/20 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام . حرف های این به قول تئاتری های معترض شومن صحنه ها خیلی خوب وبا دلیل منطقی بود وافسوس این زن وشوهر منطق سرشان نمی شود. اگر منطق داشتند که پیشکسوتان تئاتر شهر را اغوا نمی کردند وبا عکس وتفضیلات برای تئاتری که بقول خودشان درسش را خواندند ختم نمی گرفتند این پایان راه نیست پایان راه زمانی است که همه تئاتری ها خدای ناکرده از دنیا بروند پس تا نفس جاریست بمانید هنرمندان کم سواد وبه این هنرمندان باسواد تئاتری بیاموزید صحنه جای حرفه نه در پستوی خانه .از فرشید عزیز هم سپاسگزارم که حرف این به ظاهر دوستان را گوش نکرد و برای ادامه کار هنوز هست وخواهد بود برخیز فرشید ونگذار یک غریبه حیثیت چندین ساله تئاتر شهرت را به یغما ببرد وبنشیند وحلوا بخورد وبه ریش من وتو امسال ما رامسری ها بخندد.

... سوخته و ... نسوخته 1393/03/20 ساعت 02:04 ب.ظ

ه نظر من نه حرف شیخ صفر و نه حرف دلسوخته ! بیایید همه با هم برای تئاتر شهرستان جشن ختنه سوران بگیریم و قال قضیه را بکنیم ! یا اصلاً برایش جشن دندان نشان بگیرم ... دوستانی که مایلند در این جشن شرکت کنند به آدرسی که بعداً اعلام می شود بیایید !!!

شیخ صفر قاسمی 1393/03/20 ساعت 12:26 ق.ظ

به نام خدا
با سلام و احترام فراوان
دوستان هنرمند به کجا چنین شتابان.برای تاتر این شهر در بدترین حالتش باید جشن تولد گرفت نه مجلس ختم. عزیزان و دوستان قدیمی چرا همه چیز را فراموش کردید؟
مگر در روزهای اوج تاتراین شهر در سال های 76 تا 82 هنرمندان بی ادعای این شهر مجتمع فرهنگی و سالن نمایش داشتند؟
مگر شماجشنواره های تاتر و اجراهای عمومی تاتر این شهر را فراموش کرده اید؟
هنرمند می میرد اما هنر هرگز نخواهد مرد و شما به چه حقی برای هنر مجلس ختم برگزار کردید؟
بیاییم همه با هم جشن تولد تاتر شهر رامسر را با شکوه هرچه تمام تر برپا نماییم.
ارادتمند هنرمندان رامسر-شیخ صفر قاسمی-93/3/19

دلسوخته 1393/03/19 ساعت 03:38 ب.ظ

آقای امیدی نژاد شمارامسری نیستید ....نه به این دلیل که اهل رامسر نیستید ..بلکه به این دلیل که خبر از گذشته رامسر ندارید. شما رامسری نیستید ونمی دانید زمانی تئاتر شهر ما شکوفا بود و نمی دانید که در شهر ما هرساله برای کودکان کار کودک و برای دوستداران این هنر کار صحنه ای و خیابانی اجرا می شد ... آقای امیدی نژاد شما کجا بودید زمانی که در نمازخانه ها ی شهر همین بچه های بی سواد تئاتری چراغ صحنه رو روشن نگاه می داشتند ... شما رامسری نیستید و نمی دانید پس خرده ای به شما نیست ...ولی این تئاتر سالها به دوش این عزیزان کم سواد ولو بی سواد تئاتری کشان کشان راه می رفت و هنوز هم می رود و شما حق ندارید که برایش مجلس ختم بگیرید ..نه شما نه هیچ کس دیگر...فرشید دوست همه ماست، قبل از اینکه شما اورا بشناسید...متاسفم فرشید جان برخیز .. برخیز و به اعتصابت پایان بده ، چرا که تو تلاش میکنی تا تئاتر این شهر زنده بماند ولی افسوس .. قبل از اینکه تو بخواهی داروئی برایش بیابی ...کشتند و برایش مجلس ختم گرفتند. آقای امیدی نژاد ...بعید می دانم در اداره ارشاد بایگانی جشنواره های گذشه رامسرموجود باشد ولی می توانی از دوستان تئاتری شهر آرشیو را تهیه کنی و ببینی ...تا بدانی آن زمان هم ما فرهنگسرا نداشیم ... ما تحصیل کرده تئاتر نداشتیم ...پول نداشیم ....ادعا هم نداشتیم ... ولی همت داشتیم ... شما هم بجای اینکه برای تئاتر شهر ما مجلس ختم بگیری همت کن و کار کن ... تا بدانیم تحصیل کرده های شهر ما چه در چنته دارند ... و بدان گولت زدن تا کمی سر کار باشی ...تئاتر شهر ما زنده است ... درست است که کمی ناخوش احوال است وبیمار ولی زنده است .. واما خانم علیخانیان هنرمند گران مایه شهر ما که چندان برای تئاتر شهرش مایه نگذاشت ... ما هرچه میکشیم از گروهی به اصطلاح تحصیل کرده می کشیم که دانشگاه هوائیشان کرد ... هر که دانشجوی تئاتر شد اول خودش را گم کرد و بعد شهرش را... و دنبال آرزو هایشان در تهران می گشت ...چه شده که یکباره رامسر برایتان عزیز شده ... خانم علیخانیان زمانی که بار تئاتر شهر به دوش این کم سوادان و بی سوادان تئاتری بود شما کجا بودید که امروز آنها را اینگونه خطاب می کنید... دلنوشه خانم علیخانیان به فرشید مسگرانکریمی در خود سوزی تئاترو خطاب به کسانی که در مجلس ختم تئاتر شرکت نکرده اند و معتقدند تئاتر این شهر هنوز زنده است ( تونباشی چون آنوقت صحنه را برای کسانی خالی کرده اید که حاضرند به هرقیمتی ازآب گل آلود ماهی بگیرند خب دوست عزیز آیا راضی هستی به این افراد فرصت طلب ومکار اجازه چنین حضوری بدهید یقینا اگرچنین باشد اعتقاد دارم با مرگ خویش مسیر وراه ترقی را برای آنان هموار کرده ای)
ای وای چقدر آدمها کم حافظه شده اند و بی انصاف .. خانم علیخانیان یکم به گذشته رجوع کن. هیچ می دانی در نبود شما در این شهر بیش از60 کار بر روی صحنه رفت شما که 4 سال را به تحصیل و ما بقی را به زندگی خصوصی مشغول بودید فقط کافیست نام 10 کار را نام ببرید... چگونه است که امروز ادعای مالکیت می کنید و برای تئاتر شهر خود مجلس ختم می گیرید ....واقعا متاسفم برای تحصیل کرده شهرم که روضه خوانی را به صحنه رفتن ارج می نهد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.