پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پاسخ به یک شبهه

یکی از همکاران مجازی در وبلاگ خود در خصوص اتفاقات روز جشن تئاتر در هتل رامسر چنین نوشت  "...خیال کردم امسال هم مانند سالیان پیش آنطور که آقای ماچیانی خبرنگار روایت کرده بود خبرنگاران را دعوت نکردند اما پرس و جو کردم دعوت شده بودند! نیامدند! اگر هم خبرنگاران آمده باشند خبری، گزارشی از هیچکدام از خبرنگاران که خوشبختانه همه شان دست به قلم و صاحب صفحه وبلاگ شخصی می باشند، درباره وقایع مراسم اردیبهشت رامسر درج نشد؟ چـــــــــــــرا؟! این چرایی است که اگر خبرنگاران پاسخگویش نباشند دالی می شود مبنی تصدیق شبه هاتی که دربارهء شان از پس این سانسور شدید خبری پیش آمده است؟"

بنده در مقام پاسخ به عرض می رسانم که متن این دوست عزیز را امروز دیدم و گرنه زودتر به ایشان پاسخ می گفتم و چون نویسنده ، از خبرنگاران رامسر در خصوص عدم پوشش خبری توضیح خواستند خدمت ایشان و مخاطبان محترم پژواک رامسر عارضم ،صبح آنروز برای پیگیری امور اداری هفته نامه موج شمال به اداره کل ارشاد گیلان رفته بودم و بعد از ظهر و درست زمانی که مراسم به اتمام رسیده بود خود را به هتل رساندم و لزومی به انعکاس خبری که در آنجا حضور نداشتم نیافتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فدایی سید علی 2 1393/03/11 ساعت 08:06 ب.ظ

خواستم به فدایی سید علی 1 عرض کنم که بنا به فرمایش رییس جمهور عدالت 16 میلیارد و 26 ماشین و یک سیخ کوبیده اضافه و یک لیوان روش محورتان ، آب را باید ریخت آن جایی که باید ریخت. یک کم ملاحظه ضعیفه بودنتان را کردیم و گرنه قضیه را بیش تر بازش می کردیم!

رامسری 1393/03/11 ساعت 05:28 ب.ظ

شد کلیه برنامه های تئاتر رامسر مورد نامهربانی خبرنگاران نان به نرخ روز خور قرار گرفت

۱۱ میلیون رأی بیشتر هم مجوزی برای برگزاری جشن با بیت‎المال نشد.
۲۷۰ هزار رأی برای پیروزی ناپلئونی که دیگر این حرف‏‏‎‌ها را ندارد!

سلام
اعیاد شعبانیه برشما مبارک....
التماس دعا

الف ب 1393/03/10 ساعت 12:22 ب.ظ

دورو ناگوووو
تو اگه بخای بزاری چه حضور داشته باشی چه نه خبر رو منتشر می کنی...
پس دورو ناگو....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.