پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پای یک مدیر غیر بومی دیگر به رامسر باز می شود!!!

به گزارش قلم جوان بر اساس شنیده های موثق و تایید محمد شریفی سرپرست فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر وی به زودی به کار خود پایان می دهد

 .

محمد شریفی که روز دوشنبه مورخه 13آذر1391 به جای حجت‌الاسلام علی اصغر مختاری کلارستاقی‌نژاد بر کرسی ریاست مهمترین اداره فرهنگی شهرستان نشسته بود باید جای خود را به عبدالرضا عباسپور که چهره ای گمنام برای هنرمندان و مردم رامسر است بدهد.

عبدالرضا عباسپور که هم اکنون کارشناس مسئول فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد تنکابن است ماه هاست که برای تصدی این سمت در شهرستان حضور می  یافت تا بتواند نظر تاثیرگذاران شهرستان را جلب نماید که بالاخره توانست در این زمینه موفق شود.

وی که ابتدا از رسیدن به کرسی اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی رامسر نا امید شده بود در روز همایش نکوداشت استاد رحیمیان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران 21اسفند92 در هتل رامسر برگزار شد به عنوان مجری معرفی و برای اولین بارچهره اش در رامسر دیده شد تا شاید بتواند  با نزدیک شدن به مدیرکل میراث فرهنگی ، ریاست این نهاد را در شهرستان رامسر در دست بگیرد اما اینبار نیز نتوانست در این زمینه موفق شود.

ولی وی برای به دست آوردن یک کرسی در شهرستان رامسر نا امید نشده و به پافشاری بر ریاست اداره ارشاد ادامه داد تا بالاخره توانست نظر شهرستان و استان را جلب نماید و سکان این اداره را در دست بگیرد.

عباسپور  به دلیل آشنایی نداشتن به هنرمندان و محیط کاری رامسر مطمئنا راه دشواری را در پیش دارد و به دلیل غیر بومی بودن انتقادات زیادی بر وی و منتخبان او وارد است که در فرصتی مناسب به آن خواهیم پرداخت.

اما محمد شریفی که نائب رییس ستاد احمدی نژاد استان مازندران در سال 88 بود پس از اینکه هادی ابراهیمی رییس این ستاد ،به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مازندران انتخاب شد وی به عنوان رییس دفتر ابراهیمی در این اداره کل شروع به کار نمود، سپس به زادگاهش چالوس برگشت و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چالوس شد و پس از آن به رامسر آمد.

باحضور محمد شریفی در رامسر ،پس از 5سال بار دیگر کم کم پای هنرمندان به این اداره باز شد و وی توانست هنر خاموش شده رامسر را در حد توانش روشن نماید اما از آنجایی که بر اساس رسم دولت ها هر آمدنی یک رفتنی دارد وی باید روز یکشنبه مورخه 11خرداد کلید امانت این اداره را به عبدالرضا عباسپور تحویل دهد.

اما مسئله قابل توجه طلسم حضور مدیری بومی در طی 8سال گذشته درراس این اداره است.

این موضوع نیز جای بحث و کارشناسی دارد که چرا با حضور افراد تحصیلکرده در عرصه هنر و زیرمجموعه های فرهنگ و ارشاد هنوز رامسر پس از گذشت سالها مدیری بومی نتوانسته در این اداره که مهمترین هسته فرهنگی شهرستان است ریاست کند.

نظرات 7 + ارسال نظر
شولا 1393/03/08 ساعت 11:39 ب.ظ

بسیار کوته نظرانه به این مسئله نگاه کرده اید
اگر امکان دارد "بومی بودن " را تعریف کنید
فکرمیکنم از نظر شما بومی کسی است که در ساختمان اداره ارشاد رامسر به دنیا آمده باشد
لطفا سوابق کاری برادر عباس پور را منصفانه بررسی کنید

مردم رامسر 1393/03/07 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام و عرض ادب ..بنده به بومی یا غیر بونی بودن این بزرگوار یا دیگر سرپرستان اداره فرهنگ و ارشاد کاری ندارم...مسئله این است خدا نکند این عزیز بخواهد برخوردی با هنرمندان رامسر داشته باشد که در شان هنرمندان رامسر نباشد....خدا شاهده .....پایین میکشیم...اگر در ارشادی که تا امروز به روی همه باز بود بسته شود ...یا این مرد بخواهد حرکت اضافه بزند خواهید دید که چه بر سرش میاید توسط همین هنرمندان....انشالله ایشان میدانند که به کجا میایند...و سعی خواهند کرد که تجربه اول ریاست را با خاطره ای خوش بگذرانند...ارادتمند شما هنر مندان

گالش وچه 1393/03/07 ساعت 10:23 ق.ظ

حالا محمد یا همون همشهری با ادب و و رعایت کن و حرمت دار شما که اطلاعات دقیق نداری و خدا را شاهد گرفتی و به این پایین پایین ها هم راضی نمیشی حضرت مستطاب عالی از کجا میدونید این آقا خیلی تلاش نکرد به این کرسی....

محمد 1393/03/07 ساعت 01:28 ق.ظ

دوست عزیز انتقاد شما بجاست اما طرز بیان شما به اینکه این آقا خیلی تلاش کرد به این کرسی برسه خیلیس زشت وبه دور از ادب هست. من این عباسپور رو خدا شاهده نمیشناسم و یه شهروند عادی هستم. خواهش میکنم به عنوان یک خبرنگار رامسری رسم ادب رو رعایت کن.صراحت بیان با توهین کردن و تهمت زدن فرق میکنه دوست محترم. حرمت رامسری بودنت رو نگهدار.

گالش وچه 1393/03/06 ساعت 07:28 ب.ظ

به نظرم این آقا متولد رامسر نیست و انقدر با ناشی گری نوشت که دقیقا مشخصه خیلی نزدیکه به عباسپور و شاید هم خودحضرتشان باشد.خدا را چه دیدی!

همشهری 1393/03/06 ساعت 05:55 ب.ظ

این هم نظری ست آقای بهرامی جدی بگیرید

متولد رامسر 1393/03/06 ساعت 12:54 ب.ظ

چنان می گویید غر بومی که انگار از کره ماه می خواهد بیاید ؛ شریفی که غیر بومی تر بود و اهل چالوس و اصلا" از رامسر شناخت نداشت ، عباسپور که اهل تنکابن است و تا حدود زیادی با رامسر و رامسری جماعت آشناست . دلیل اصلی عقب ماندگی رامسر سخت سری بودنشان است . حقیقت تلخ است .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.