پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران: واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی رامسر به مرکز مازندران منتقل نمی‌شود

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی رامسر به مرکز مازندران منتقل نمی‌شود

  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، محمدصادق رضایی در پی انتشار برخی شایعات در سایت‌های خبری استان مبنی بر انتقال واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرکز استان بیان داشت: این امر شایعه ای بیش نیست و برنامه‌ای برای انتقال واحد بین‌الملل رامسر وجود ندارد.

وی افزود: واحد بین‌الملل رامسر یکی از واحدهای تابع و تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که به عنوان واحد بین‌الملل رامسر دارای مجوز و شناخته شده است.

رضایی با تاکید بر اینکه این واحد دانشگاه مستقل نیست، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران هیچ برنامه‌ای برای انتقال واحد بین‌المللی رامسر نداشته و ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان داشت: واحد بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران رامسر در نیم سال دوم تحصیلی 88 ـ 87 با پذیرش دانشجو در رشته‌های پزشکی عمومی و داروسازی به تعداد 30 نفر دانشجو در هر رشته شروع به فعالیت کرده است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عبداللهی 1393/02/01 ساعت 03:59 ب.ظ

با سلام و احترام
به عنوان یک رامسری دور از دیار و ضمن احترامی که برای تلاش شما بعنوان فعال رسانه قائل هستم باید عرض کنم که متاسفانه در وبلاگهای خبرنگاران رامسری مطالب تحلیل نمی شود. بیشتر نقل قول هست یا انتشار عکس. به عنوان مثال:
1- اینهمه عکس از حضور نایب رییس مجلس در رامسر منتشر شد اما نتیجه حضور نایب رییس مجلس از رامسر چه بود؟ این دید و بادیدها و دیدارها چه عایدی برای رامسری ها داشت؟ چه تصمیماتی گرفته شد؟ خلاصه، این حضور چه فایده ای داشت
2- چرا هیچ وبلاگ خبری رامسر(پژواک قلم جوان امتداد ساحل دریا و ...) از مشکلات کشاورزان رامسری نمی نویسد؟ یادمان رود عمده جمعیت رامسر رو هنوز کسانی تشکیل می دهند که زندگیشان بنوعی متاثر از کشاورزیست. چرا از قیمت های تضمینی جدید چای، قیمت اسفبار پرتقال امسال چیزی نمینویسید؟ چرا تحلیل نمی کنید که چرا اینگونه شد؟ اوضاع کشاورزان و خانواده هاشان چه می شود؟ چرا از نماینده مجلس توضیح نمی خواهید؟
3- فکر میکنم از جمله وظایف اصلی خبرنگاران رصد مشکلات جامعه خودشان و توانای تحلیل و نشر و انتقال معضلات و ارائه راهکار و پیشنهاد باشد.
بامید موفقیت شما

سلام
سپاس از نظرات شما
پیشنهاد می کنم صفحات هفته نامه موج شمال که وبلاگش لینک پژواک را دانلود و مطالعه نمایید.
سپاسگزارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.