پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

عکس لو رفته از بوسه فرستادن احمدی نژاد

نظرات 1 + ارسال نظر

اصطلاحات را بهتر یاد بگیریم!
مانکن: در قدیم به موجودات جاندار و جذابی !!! می گفتند که در خیابان ها و پاساژ ها دیده می شدند ! اما در زمان حال به لطف اعتدال همسران معتدل ! در کاخ های دولتی و با هزینه ی دولتی پیدا می شوند…

مشاور فرهنگی: به آشناترین افرادی می گویند که در زمان ریاست بر امنیتی ترین نهاد یک استان ! می توانند سخنرانی یک نفر را تعطیل و سپس مردم را بیرون و مسجد را پلمب کنند ! گفتنی است این افراد هر گونه سخنرانی مذهبی را سیاسی تلقی می کنند..

بودجه فرهنگی: به مفت ترین و بی ارزش ترین و مال البیت ترین بودجه ایی گفته می شود که دولتمردان می توانند برای استفاده ی حزبی و گروهی به اسم کار فرهنگی خرج کنند..!

مدیر فرهنگی: کسی که بودجه ی فرهنگی را خرج می کند ! سوالی هست ؟!!!

سگ های زرد: به چیز یا چیزهایی گفته می شوند که در عین طبیعی بودن رنگشان به دلیل خواندن اشعار زرد رنگ می توانند با بودجه فرهنگی توسط مدیران حتما فرهنگی!!! بعد از مرگشان در ایران دفن شوند …!

جمهوریت: به همان اعتقاد نداشته ی فتنه گر ۸۸ می گویند که این روز ها مدام برای جذب خلق الله تکرار می کند…

کیش: به مکانی می گویند که دولتمردان برای فرهنگ سازی کار جهادی به دیدن دلفین ها می روند ! گفتنی است از ملزومات سفر داشتن یک عدد کلنگ برای ساختن ظاهری جهادی است !

ببعی: به چیزی می گویند که ایرانی نیست ! اما به دلیل داشتن ظاهری بامزه و جذاب ! نماد تقلید کردن یک عده از فرهنگ کدخدا می باشد ! گفتنی است این چیز !!! می تواند بع بع را به زبان انگلیسی تلفظ کند…

کاخ نشین ها: به افرادی می گویند که می خواستند با چماق و هویج ! فرهنگ ایثار و گذشت از دریافت یارانه را به مردم آموزش بدهند ! اما…!

ساده زیستی: به سبک زندگی ایی می گویند که که بتوان از ته دیگ خزانه ی خالی !!! برای خود و دوستان استخر و سونا و جکوزی درست کرد !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.