پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

در راستای تجلیل از پیشکسوتان کشتی رامسر

کسوت ، جوانی و بهارهای شیرین و لحظه های گرانبها و نایاب عمر است که با گذشت زمان به سرعت سپری شده است. پیشکسوت فردی است که عمر شیرین و گرانبهای خویش را در راه هموار ساختن پستی وبلندی ها وآباد نمودن دل های ویرانه و خراب با سربلندی و افتخار به پایان رسانیده است.

پیشکسوت فردی است که مهر و محبت را با تمام وجود به دیگران هدیه و بهترین رفیق و انیس و مونسی شایسته و مناسب و مطمئن است. پیشکسوت فردی است که بدون آزار و اذیت و بدون هیچ توقع و انتظاری،بدون وابستگی و دلواپسی و دلبستگی به دنیای مادی از خط شروع یعنی بخل و حسد و خشم و کینه و نفرت و انتقام،آوازه و شهرت و پست و مقام با سربلندی و سرافرازی گذر نموده،اکنون میرود که از خط پایان بدون شرمندگی گذر کند،از این رو پیشکسوت چون گوهری کمیاب وبا ارزش است زیرا با مشقت و تحمل سختی های فراوان و نثار نمودن خود در راه جانان به شناخت و آگاهی و معرفت رسیده است.

(( بر آستان جانان گر سر توان نهادن گلبانگ سر بلندی بر آسمان توان زد ))

در راستای تقدیر از پیشکسوتان ورزش شهرستان رامسر، هیات کوهنوردی و کشتی گیله مردی در اقدامی نیک و در راستای پاسداشت و نکوداشت جایگاه کسوت در ورزش با پهلوان حاج رمضان حسن نژاد پیشکسوت ورزش و جانباز جنگ تحمیلی در منزل ایشان دیدار نمودند. در این دیدار اعضای هیات های کوهنوردی و کشتی گیله مردی حضور داشته و با اهداء لوح از این ورزشکار سالهای دور تقدیر نمودند. برنامه دیدار از پیشکسوتان ورزش شهرستان در دستور کار این هیاتها وجود دارد و ماهانه این کار زیبا انجام خواهد شد.

در ضمن تصاویر این دیدار در وبلاگ نظر شمشادی موجود می باشد.

مجتبی حسن نژاد

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/01/27 ساعت 10:41 ب.ظ

فاز اول مجتمع تجاری-اداری منصور در رامسر افتتاح شد
زمان زاده –خبرنگار موج شمال
به گزارش خبرنگار موج شمال فاز اول مجتمع تجاری- اداری منصور درابریشم محله رامسر افتتاح شد .
رئیس شورای شهررامسر دررابطه با مجتمع تجاری-اداری منصوربه موج شمال گفت : شورا از بیمارستان رامسر تا میدان امام از تخریب بافت های فرسوده که باعث عقب نشینی و کم کردن ترافیک می شود استقبال می کند .
دکتر هادی حلاجیان گفت :شورای شهر رامسرتمام همکاری را بابت اختصاص امتیاز و پروانه برای این پروژه انجام داده است.
وی درادامه گفت : این مجتمع ها باعث توسعه گردشگری واقتصادی و باعث کم کردن ترافیک شهری نیزخواهدشد .
مجری طرح مجتمع منصور دررابطه با این مجموعه نیز به خبرنگار ما گفت : مجتمع تجاری-اداری منصور باتوجه به چشم انداز مناسبی که درمقابل دیدگان همه ایجاد خواهد کرد بیش از بیش به رونق منطقه کمک خواهد کرد.
مهندس مجید درجانی اظهار داشت : احداث این مجموعه و تخریب دیوار بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر به عرض 4 متر باعث می شود که گلوگاه ترافیکی ابریشم محله رامسر هشت متربزرگترشود.
یکی از صاحبان امتیاز پروژه مجتمع تجاری-اداری منصور نیز در مصاحبه به خبرنگار موج شمال گفت :تاریخ شروع به کار این پروژه اول شهریور سال گذشته بوده که ساخت آن دو سال به طول می انجامد.
مهندس امیریان ادامه داد: این پروژه شامل 4 واحد تجاری و10واحد اداری است.
وی گفت : این پروژه دارای پارکینگ اختصاصی وانباری ، آسانسور 6 نفره و ورودی مجزا برای واحدهای اداری ، نما گیت و پنجره دوجداره ، تخصص دادن واحدهای تجاری به بورس وسایل پزشکی وخدمات تجاری و مجهز بودن آن به سیستم اعلام حریق است.
وی افزود: از امتیازهای پروژه مجتمع تجاری-اداری منصور این است که درقلب شهرستان رامسربناشده و با تخریب 6 دهنه مغازه موجود باعث کم کردن گلوگاه ترافیکی ابریشم محله رامسرشده است .
شایان ذکر است در روز افتتاح این مجتمع حسین شعبان سروری فرماندار شهرستان رامسر، حاج نصرت کوزه گر شهردار رامسر چند از مسئولین شهرستان نیز حضور داشتند.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.