پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

انجمن حمایت از بیماران سرطانی شهرستان رامسر و لزوم پاسخگویی بانیان این مراسم

اولین گردهمایی انجمن حمایت از بیماران سرطانی شهرستان رامسربا حضور مسولان و خیران با هدف حمایت از این بیماران برگزارشد که تصاویر آن را می توانید از طریق «این لینک » مشاهده نمایید.

یکی از مخاطبان پژواک رامسر با ارسال مطلبی این جلسه را مورد نقد خود قرار داد که بهتر است شما مخاطبان عزیز نیز آن را مطالعه نمایید و مسئولان امر نیز پاسخگوی موارد مطرح شده باشند.

با سلام و احترام

موضوع گردهمایی: حمایت از بیماران سرطانی شهرستان رامسر

خروجی گردهمایی:

صرف شام چند صد نفره،اجرای برنامه های متنوع،سخنرانی ،روبوسی های مرسوم ، احوالپرسی های گرم و در انتها خداحافظی

آن چه که از تصاویر پیداست بیشتر بزرگان،مسئولین،سیاست مداران،سرمایه گذاران،سرمایه داران و فرهیختگان شهرستان جزء حاضرین و مدعوین محفل حمایت از بیماران سرطانی اند.

سوال؟

آیا بهتر نبود هزینه برگزاری این محفل هم خرج همان بیماران سرطانی میشد؟

آیا به جای شب نشینی بزرگان حاضر در جلسه بهتر نبود این برنامه برای بیماران سرطانی ترتیب داده میشد؟و یا مثلا بخشی از مدعوین حاضر در جلسه رانیز بیماران سرطانی شامل می شدند؟و یا اینکه این مراسم با عنوان دیگری و به بهانه کمک به بیماران سرطانی برگزار میشد؟

با احترام به همه حاضران در گردهمایی این سوال به اذهان عمومی خطور می کند که چند درصد از مدعوین و حاضرین جزءحامیان بیماران سرطانی اند؟

ویا چنانچه محفل فوق به عنوان گلریزان و بهانه ای برای حمایت از بیماران سرطانی است خواهشمند است بانیان مراسم توضیحات کافی و نتایج بدست آمده را به اطلاع عموم برسانند.

و...

با تشکر

نظرات 9 + ارسال نظر
اه و دل 1393/02/20 ساعت 02:14 ب.ظ

شماخیلی دلتان به این بیماران میسوزندوبه اسم این بیماران بیچاره برای تبلیغات خودوبرای شناسایی خودشان لطف وزحمت بفرمایید مکان اینگونه برنامه های خیریه درمکانهای عمومی(سالنها)بدون غذادادن انجام دهید متشکرم

مرادو 1393/01/26 ساعت 04:08 ب.ظ

آقای محمدرضا خان بهرامی خودتو کنترل کن عزیز.جناب دکتر بهرامی داشت از اون بنده خدایی که نقد کرد تشکر میکرد.شما چرا به خودت گرفتی؟
البته شما هم فدااااایییییییییی دارییییییییی

با سلام
نقطه نظر ات جالب است.اما در مورد سوال شما باید بگویم چهره هایی که من در تصاویر دیدم و به قول شما سرمایه گذاران و سر مایه داران هستند، نباید باشند؟در صورت نبودن آن ها چه کسی می تواند کمک مالی کند؟حمایت از بیماران خاص یعنی پول خرج کردن.اگر مسئولین و سرمایه داران نباشند من یک لا قبای آسمان جل به چه دردی میخورم؟البته هزینه های جلسات هر چه کم تر ، بهتر.

سبحان بهرامی 1393/01/24 ساعت 11:23 ب.ظ

اینجانب هم به نوبه خودم ازنقد برادرمان تشکروازدلسوزی ایشان بابت بیماران تشکر میکنم.جناب اقای شیخ قاسمی توضیحات مختصروخوبی مرقوم فرمودندکه نیازبه تکراران نمی باشد.ازاین برادردلسوز می خواهم که به جمع حامیان بیماران سرطانی پیوسته ومارا درکمک به این بیماران همراهی ونیز با خلاقیتهای خود راههای جدیدی برای این کمکها ارائه فرمایند.نقد این عزیز،پیشنهادی رابه ذهن اینجانب رسانید:همه کسانی که این مطلب رامی خوانندضمن پرکردن فرم همیار،لطفا زحمت کشیده وپیشنهادات خودرابرای ارائه راههای مناسب کمک به این عزیزان به دفترانجمن ویا ازطریق رسانه های دردسترس ارائه فرمایند.به امیدهمدلی برای کمک بیشتر به بیماران ورفع رنج وعذاب ازاین عزیزان وحفظ کرامت انسانی انها.
باتقدیم احترام:سبحان بهرامی (مسئول هیئت مدیره انجمن)

با سلام
سپاسگزارم دکتر

ده نمکی 1393/01/23 ساعت 12:41 ب.ظ

آقای امیر خان ... اصلاًشما می توانی تصور کنی که خانم برایتان غذای بی نمک درست کند ؟ می دانی چقدر بی مزه است ؟ هرچه بگندد نمکش می زنند ! به نظر من فقط فشار خونی ها حق نمک پاشی ندارند ولی برای بقیه استفاده از نمک به میزان لازم مورد نیاز است ... اگه نمیدونی بدون !!!

مهاجر 1393/01/23 ساعت 08:07 ق.ظ

جناب آقای امیر جم
اگر سایتهای خبری تحلیلی خصوصا قسمت نظرات را مطالعه فرمائید به خوبی درمییابید که اینگونه اظهار نظر توسط مخاطبین محترم امری طبیعی است و از روی غرض یا مزه پرانی نیست و بارها ثابت شده که نقد از این دست باعث تفکر و در نهایت رفع معایب تاثیر بسزایی داشته است. امید وارم بجای شکستن آیینه عیوب خود را بر طرف نمابیم.

[ بدون نام ] 1393/01/22 ساعت 11:53 ب.ظ

به نام خدا
با سلام و احترام فراوان
1- انجمن حمایت از بیماران سرطانی شهرستان رامسرمراتب سپاس خود را از عزیز بزرگواری که با عنوان اهورا،صادقانه و دلسوزانه پرسش هایی را پیرامون اولین گردهمایی حامیان بیماران سرطانی شهرستان رامسر مطرح کردند و تمامی اصحاب خبر و رسانه که این همایش وپرسش این شهروند عزیز را منعکس فرمودند تقدیم می دارد.
2- قرار بر این بود در این همایش جمعی از بیماران سرطانی حضور یابند و حتی بعضی از عزیزان بیمار برای حاضران صحبت داشته باشند که با مشورت های صورت گرفته و رعایت حال این عزیزان و حفظ کرامت آنان از انجام این کار پرهیز شده است.
3-همایش با هدف : معرفی انجمن ، ارایه گزارش مراحل تأسیس انجمن واقدامات انجام شده به هیأت امناء وحامیان ارجمند،جذب حامیان جدیدو جمع آوری کمک های حامیان ،تشکیل شده است و خوشبختانه به تمامی اهداف پیش بینی شده دست یافته.
4- تمامی هزینه های پذیرایی همایش توسط افراد خیر و نیک اندیش انجام شده است و انجمن هزینه ای نکرده است .
5-در این همایش بیش از 60 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری شد و بیش از 200 نفر آمادگی خود را جهت کمک های مستمر به بیماران سرطانی در قالب حامیان انجمن اعلام نمودند و بیش از 90% مدعوین به دعوت انجمن پاسخ مثبت دادند که این توفیق بزرگ برای انجمن مایه مباهات است.
6- در هر صورت نقد شما را با جان و دل می پذیریم و می کوشیم همایش های بعدی را بهتر و ساده تر و با پرهیز از هرگونه تشریفات برگزار کنیم.
با پوزش و سپاس فراوان از تمامی همراهان و حامیان عزیز.
شیخ صفر قاسمی - سخنگوی انجمن حمایت از بیماران سرطانی شهرستان رامسر - 1393/1/23.

امیر جم 1393/01/22 ساعت 11:44 ب.ظ

با سلام
احساس می کنم که تمایل مکرر به شوخی و به مسخره گرفتن همه امور و مزه پرانی و افزودن مستمر نمک به نظرات را در سال جدید اگر یک مقداری کاهش بدهیم ، ثلمه ای به جایی وارد نخواهد شد.
با عرض پوزش!

مهاجر 1393/01/22 ساعت 11:07 ب.ظ

پژواکیا سلام. همانطوری که میدانید سرطان گاهی یک بیماری خاموش است و چه بسا اکثر کسانی که مثل من در جلسه حضور داشتند دارای این بیماری لاعلاج باشند که اینجانبان در حمایت همه جانبه از این بیماران مظلوم و خودیاری شرکت کردیم چون واقعا وظیفه انسان دوستانه بشریت حکم میکرد با همه سختی ها و دشواری های شرکت در این امر مهم حضور رسانیم و مرهمی بر درد بی یا کم درمان باشیم.
تو نیکی میکنو در دجله انداز
کبوتر با کبوتر باز با باز آید به کنعان غم مخور

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.