پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

جلسه اختصاصی معاون استاندار مازندران برای حل مشکلات تله کابین رامسر

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران از آمادگی استانداری مازندران از طرح های گردشگری رامسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، حسن خیریان پور در جلسه بررسی طرح های توسعه و مشکلات تله کابین رامسر اظهار کرد: تله کابین رامسر با توجه به موقعیت ویژه به لحاظ نزدیکی جنگل و دریا و توانمندی سرمایه گذار می تواند به مجموعه ای منحصر بفرد در دنیا تبدیل شود.

وی افزود: این نشست با تاکید استاندار مازندران با حضور مسئولان ذیربط برگزار و پیش از این نیز استاندار مازندران از این مکان زیبا بازدید کرده و دستوراتی برای حل مشکلات داده بودند.

معاون استاندار مازندران گفت: تله کابین رامسر مجموعه منحصر بفرد در کشور بوده که حتی فضاهای مشابه در مالزی، سنگاپور و چین با آن قبل مقایسه نیست.

خیریان پور بیان کرد: این مجموعه فرصت ممتاز گردشگری نه تنها برای مازندران بلکه کشور ایجاد کرده و باید مورد حمایت قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، تصریح کرد: غرب مازندران بویژه رامسر به لحاظ گردشگر پذیری جایگاه ممتازی دارد و باید از سرمایه گذاری در حوزه زیر ساخت ها حمایت شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/01/12 ساعت 02:54 ق.ظ

درسته علی عالیه که تو هم سردرآوردی که هد شهر کیه و پای شهر که قلب دومه آرامشه بین المللیه دیگه که به لطف سروریشون خوب رو به رشده دیگه، خیلی‌ها هم میخوان با کمک همین تنها مشگل شهر یه شهر سبز بسازن دیگه. حساس نشو

علی 1393/01/12 ساعت 12:09 ق.ظ

به نظر من هم باید مشکلات تله کابین رامسر و صاحبانش را هر چه زودتر حل کرد چون مشکل ما مردم هم همین مشکل تله کابین است و ما همه یک مشکل داریم و اگر این مشکل هم حل شود دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت که آنچنان مشکل باشد و همانطور که حسن خیریانپور و قبل از آن ربیع فلاح مشکل شکافی کردند من هم مشکلات تله کابین را درک می کنم و آرزو دارم که این یکی مشکل هم حل شود چون ایشان یعنی مدیر تله کابین هد رامسر هستند و احترام هد فامیل بر همه واجب است و مشکل هد فامیل مشکل کل فامیل است و باید حل شود که دیگر مشکلی نباشد ... از پوزخند هم تشکر می کنم که مشکل اصلی را برجسته سازی کردند . البته ما غیر از این مشکل یک مشکل دیگر هم داریم که من به احترام این مشکل از ذکر این مشکل خودداری می کنم چون احترام مشکل اصلی بر همه مشکلات فرعی واجب است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.