پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرماندار :به رسانه اعتقاد دارم

فرماندارشهرستان  رامسر گفت:ارتباط من با خبرنگاران صادقانه ، شفاف و بدون واسطه بوده و به رسانه اعتقاد دارم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر،"حسین سروری" در دیدار نوروزی با خبرنگاران شهرستان رامسر گفت:رسانه ها چشم و گوش نظام و بازوی فکری و مشورتی مدیران و مسولان اند .

وی بیان داشت:رسانه ها باید در راستای توسعه  همه جانبه رامسر با همفکری و همکاری قدم های موثر بردارند.

وی ادامه داد: رسانه ها در رامسرفوق العاده ،خوب و قوی عمل می نمایند و این یک فرصت و ظرفیت ارزشمند است.

وی اظهار داشت:رسانه ها در رامسر از موقعیت بسیار خوبی برخوردارند و به عنوان یک مجموعه ارزشمند حرفه ای فعالیت می نمایند.

وی در بخش دیگری  اظهار داشت:میز و صندلی جایگاه خدمت است و اگر نتوانیم دین خود را نسبت به شهدا ،نظام و مردم ادا نماییم به بیراهه رفته ایم.

وی افزود:مردم از مسولان خدمت صادقانه می خواهند و تمامی مدیران باید در جهت خدمت به مردم تلاش نمایند.

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/01/13 ساعت 10:19 ب.ظ

الکی میگه

علی 1393/01/13 ساعت 12:17 ق.ظ

جناب نقی معمولی ... قهرمانی شما را در کشتی پیشکسوتان تبریک می گویم ! فدایی داری !!! وعده ما ورودی علی آباد

معمولی 1393/01/12 ساعت 02:26 ق.ظ

الکی میگه! علی همون معتدل مدبر نیا ی؟ امیدوارم که رو به رشد باشه. مثل موج شمالشون

علی 1393/01/12 ساعت 12:18 ق.ظ

من هم همانند سروری به رسانه و رسانه چی اعتقاد دارم و ارتباطم با آنها با واسطه همین پوزخند است . من اعتقاد دارم که رسانه ها پای نظام هستند و پا قلب دوم است . من معتقدم رسانه باید رسانه باشد و رسانه ای که رسانه نباشد رسانه نیست . رسانه ها بخصوص پوزخند خیلی باحال هستند و بقول سروری و جلیلی یک ظرفیت هستند .من متعلق به خودم نیستم و متعلق به این مردم هستم و میز و تشکیلات برای من هم ارزشی ندارد و زیاد طالب آن نیستم و همین میزی که دارم را پدرم برای من خرید و کادو آورد به محل کارم ، البته صندلی را خودم خریدم ! من صادقانه در خدمت شما رسانه ها هستم و آماده انجام هرگونه مصاحبه و رپرتاژ و ... هستم و البته پولی هم بابت این کار نمی دهم

مهاجر 1393/01/11 ساعت 06:23 ب.ظ

موج.شمالی ها ما بی صبرانه منتظر استارت و افتتاح سایت خبری تحلیلی موج شمال هستیم.

مهاجر 1393/01/11 ساعت 06:12 ب.ظ

موج شمالی ها سلام. خوشحال و خرسندم که در ابتدای سکانداری فرماندار ی و سال جدید ،فرماندار برنامه ای ویژه برای اصحاب رسانه اندیشیدند هر چند که با انتخاب آقای احمدی ماچیانی خبرنگار پر تلاش موج شمال قبلا برادری خود را در این زمینه ثابت نمودند ولی امیدوارم تا در آینده نزدیک شرایطی فراهم نمایند تا این هفته نامه نو پاو موفق گامهای بزرگتری در عرصه خبر در دو استان توریستی ومهمانپذیر گیلان و مازندران به محوریت رامسر با شهره جهانی بردارند و دین خود را در جهت معرفی هرچه بیشتر شهر رامسر و توسعه پیشرفت آن که میتواند تاثیر گذار در شهرهای هم جوار باشد ادا کند و مرز موج شمال تا قلب و مرکز دو استان و در نهایت تا مرکز ایران تهران برسد. یا علی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.