پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

ستاد تشهیلات سفر رامسر افتتاح شد

با حضور مسئولین شهرستان رامسر:

دبیر خانه ستاد تسهیلات خدمات سفر رامسر افتتاح شد

صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان رامسر دبیر خانه ستاد تسهیلات خدمات سفر رامسر مستقر در فرمانداری رامسر افتتاح شد.

شعبان سروری فرماندار رامسر در این مراسم ،سال 93 را سال خوبی برای همه مردم خصوصا شهروندان رامسری آرزو کرد و کلیه ادارات خود را ملزم کرد تا گزارش کار خود را به صورت مرتب به روابط عمومی فرمانداری رامسر تحویل دهند و تاکید کرد سایت فرمانداری نیز آماده انعکاس اخبار و ارسال گزارشات نوروزی می باشد.

علی حسینی نیز ضمن تبریک نوروز از ادارات خواست تا کلیه گزارشات و فعالیت های نوروزی را در اختیار وی بگذارد تا بتواند فعالیت های خوبی را در ایام نوروز به استان گزارش کرد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری رامسر همچنین از احمدی مسئول روابط عمومی فرمانداری رامسر خواست تا گزارشات دبیر خانه ستاد تسهیلات سفر را انعکاس خبری دهد.

پژواک رامسر:امروز اولین روز عید نوروز است و ما منتظر می مانیم تا پایان عید ستاد تسهیلات سفر شهرستان رامسربا انتصاب فرماندار دولت تدبیر و امید موفق تر عمل خواهد کرد یا اینکه عملکرد آن مانند دوره ها و سال های گذشته است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
قانا سادات شهر 1393/01/02 ساعت 07:33 ب.ظ

با سلام بهرامی جان دیروز که داشتم از منطقه اشکور به شهر رامسر میآمدم 2 تا پرچم اشتباهی در مسیر راه اشکورات زده بودند مظمون پارچه نوشته شده این بود در حفظ ونگهداری جنگل دالخانی بکوشیم برایم سوال بود چرا این پرچم را اینجا زده بودند تعداد نصب شده ها 2 عدد بود که یکی بعد از روستای پرندان ودیگری سر دو راهی روستای گیری زده بودند زیر نویس آن مربوط به ستاد دائمی هماهنگی خدمات سفر -بخشداری وشورای اسبلامی بخش مرکزی رامسر نوشته بود

با سلام
زنگ زدم و بهشون گوشزد کردم دوست عزیز
احتمالا این بنده خداها هم حواسشون نبود
عید نوروز شما هم مبارک باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.