پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

لطفا فرماندار رامسر ابهام زدایی کند

تعامل مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان یکی از نکات مهم و مرکز ثقل سخنان فرماندار رامسر در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصابش  بود.

وی خط قرمز تعامل خود با مدیران این شهرستان را عدم طرح شکایت در دستگاه های قضایی علیه همدیگر عنوان کرد و اظهار داشت : در بررسی های به دست آمده روسای چندین اداره شهرستان رامسر در دستگاه های قضایی علیه همدیگر شکایت کرده اند که باید هرچه سریعتر شکایت خود را پس بگیرند و بر اساس پیش بینی های قانونی عمل نمایند.

ذکر نکاتی را در خصوص این موضوع لازم می دانم که نیازمند توضیح بیشتر برای رفع ابهام نگارنده لازم است.

1-اگر پیش بینی های لازم توسط قانون گذار برای حل اختلاف کاری میان روسای ادارات انجام گرفته ، پس چرا آنها علیه همدیگر در مراجع قضایی طرح دعوی می کنند؟ و اگر پیش بینی های لازم قانونی اندیشیده شده است ،روسایی که علی رغم این پیش بینی طرح دعوی کرده اند معرفی گردند تا اصحاب رسانه نسبت به ادعای آنها اطلاع رسانی نمایند.

2-رئیس اداره ای که وظیفه اش بعد نظارتی است در حاشیه شورای اداری به نگارنده گفت ،علی رغم تذکرات متعدد و کتبی به یکی مسئول رامسری در خصوص تخطی قانونی اداره متبوعش ، وی مجددا بر انجام کار غیر قانونی خود اصرار می ورزد ، من چگونه می توانم از وظیفه قانونی خود چشم پوشی کنم و با سهل انگاری از طرح دعوی در مراجع قضایی در احقاق حقوق مردم پرهیز نمایم؟

سوال اینجاست که در این خصوص فرماندار رامسر چه تدابیری را اندیشیده است؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.