پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

فرمانداری به محور وحدت، انسجام و بدون سیاسی کاری تبدیل می شود

حسین شعبان سروری فرماندار جدید شهرستان رامسر امروز در مراسم معارفه اش که با حضور یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران در هتل رامسر برگزار شد، گفت: دولت یازدهم که با حضور حماسی مردم بزرگ ایران و در راستای منویات رهبری معظم انقلاب مبنی بر خلق حماسه سیاسی و با انتخاب مردم شکل گرفت از همان آغازین روزهای انتخاباتی خود چند اصل و محور را به عنوان اساس برنامه های خود و در واقع کار ویژه های دولت تعریف کرد.

  

سروری در ادامه با بیان اینکه از جمله آن برنامه ها و اصطلاحات می توان به اعتدال، تدبیر و امید اشاره داشت ، افزود:اعتدال که از شاخصه های مهم فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی ما است و ریشه عمیق در آموزه های دینی و فرهنگی ما ایرانیان دارد به معنای جبهه و جناح سیاسی خاص نیست بلکه اعتدال به فرموده رئیس جمهور  رویکردی عالمانه، خرد ورزانه و صبورانه جهت دوری از افراط و تفریط است.

وی اظهار داشت: مطمئنا لازمه رسیدن مشی اعتدال در دولت جز تکیه بر قانون و ومحوریت قرار دادن قانون و پایبندی همه دولتمردان به عهدی که با مردم بسته اند و همچنین راستگویی و صداقت، پاکدستی و ترویج اخلاق و معنویت و دین باوری و  مبارزه با فساد و تبعیض و ویژه خواری نخواهد بود.

فرماندار جدید رامسر تصریح کرد: اعتدال به معنی ایجاد نشاط و امید در نسل جوان و پویا در کشور ماست.

سروری خاطر نشان کرد: امروز که افتخار خدمت گذاری به مردم رامسر بر عهده بنده حقیر گذاشته شده است بر خود فرض می دانم که در چارچوب سیاست های کلی نظام و منویات رهبر عزیز انقلاب و برنامه ها و راهبرد های دولت یازدهم پایبند باشم و بتوانم با تلاش و کوشش و تجربه ای که در این سالها آموخته ام  و به لطف خداوند و اراداه مردم رامسر نسبت به شناخت موانع توسعه شهرستان اقدامات اساسی انجام دهیم و گام های اساسی در جهت رفع محرومیت ها و مظلومیت ها از شهرستان برداریم.

سروری به  استفاده از نخبگان شهرستان و نظرات کارشناسی کارشناسان و مدیران دولتی به بررسی علل و موانع  توسعه یافتگی رامسر اشاره و  تاکید کرد: قطعا در آینده با همکاری کارشناسان در جهت رشد و توسعه شهرستان موفق خواهیم شد.

 

وی در خصوص پروژهای نیمه کاره بزرگ  رامسر اظهار داشت: عمر پروژه ها در این شهرستان بسیار بالا است و با کندی پیش می روند و باید ریشه این مشکلات را مورد بررسی قرار دارد و در جهت رفع آن برآییم.

فرماندار دولت تدبیر و امید در رامسر تصریح کرد: ما باید نگاه های خود را نسبت به توسعه و پیشرفت تغییر دهیم در حالی که خیلی از  نگاه ها در بدنه مدیران و ادارت ما سنتی است و یک مدیر می خواهد بر اساس فکر و سلیقه خود پیش برود و همین  باعث می شود که ما در جا بزنیم.

وی افزود: رامسر یکی از قطب های شناخته شده گردشگری در کشور و حتی در سطح جهان است و یکی از عمده مشکلات شهرستان ما حرائمی همچون حریم های فرودگاه، سد، گردشگری، میراث، دریا و...  است که برای آن تعریف شده است.

وی در همین باره گفت: اگر بتوانیم چنین موانع را در شهرستان برداریم و انتظار داریم دولتمردان کمک کنند تا این زیر ساخت ها ایجاد گردد مطمئنا شاهد سرمایه گذاری های بخش خصوصی خواهیم بود.

حسین شعبان سروری تاکید کرد: فرمانداری را تبدیل به محور وحدت و انسجام بدون هر گونه سیاسی کاری و اعمال سلیقه خاصی تبدیل خواهیم کرد تا فرمانداری به یک نهاد خدمت گذاری برای مردم بشود.

وی اظهار داشت: فرمانداری به عبارت بهتر یک نهاد حاکمیتی است و همه مردم با هر فکر و سلیقه ای باید بتوانند مشکلاتشان را ارجاع دهند و فرمانداری هم در جهت رفع آنها باید بربیاید.

گفتنی است؛امروز طی مراسمی حسین شعبان سروری سکان فرمانداری را از رستم زرودی فرماندار سابق بدست گرفت.بلاغ

نظرات 9 + ارسال نظر
شهروند 1392/12/27 ساعت 09:28 ب.ظ

به فرماندار محترم و جدید ما بگوئید یه فکری برای مسکن مهر 20 بکنند تا کی باید مستاجری بکشیم تا بریم سرخونمون

کامنت هتّاکانه یک شرق مازندرانی

خطاب به غرب مازندرانی ها در وبسایت استان ساحلی

http://ostane-tonekabon.blogfa.com/

بسیجی امام 1392/12/21 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام کامنت قبلی ام را لطفا نمایش بده رفیق

بسیجی امام 1392/12/20 ساعت 08:58 ق.ظ

شنیده ها حاکی از این است آقای زرودی برای رسیدن به پستی دیگر به شدت در تلاش است البته این ویژگی منحصر به فرد درتمام مدیران احمدی نژاد به چشم می خورد . نباید فراموش کرد وقتی این بزرگواران برای اولین بار به پست رسیدند ضمن اینکه تعجب همه ی دلسوزان انقلاب منطفه را بر انگیختند خود نیز در این تعجب غوطه ور بودند وپس از آن چه جملات وثناها در مورد احمدی نژاد که به زبان نراندند .حال هم جای تعجب نیست که این آقایان برای ماندن در تلاشند .والان حاضرند هر بدوبیراهی را نصیب دولت گذشته کنند ولی بمانند .جای بسی تاسف است برای یک سری از سودجویان که خود را به دولت اعتدال منتصب می کنند وبصورت عمله وبرای منافع شخصی برای این آقایان لابی گری می کنند.این مدیران دولت هشتم ونهم را دوباره خواهیم دید که برای ماندن چقدر ثنا گوی منافق گونه ی این دولتند.در غرب مازندران مدیران فرمانداریها وآموزش وپرورش و...برای ماندن چه ها که نمی کنند

آشنا 1392/12/19 ساعت 09:40 ب.ظ

ضمن خیر مقدم به سروری ..امیدوارم ایشان به عنوان فرماندار مسئول باشند نه مشغول .......
اگر با مردم باشند ودرد دل مردم و بشنوند موفق می شوند ولی اگر خود را از مردم جدا کنند ....نه
البته اگر مدیران سایت این کامنت بذارن ؟چون جدیدا یاد گرفتن کامنتی که خوش شان نیاد کنسل می کنند وبعد به عنوان خبر نگار !!!دم از آزادی بیان می زنند .

آزادی بیا به این معنا نیست که کامنت های با بار حقوقی و با اسم مستعار "آشنا" تایید شود..
ما چه کاره ایم دم از آزادی بزنیم مخاطب عزیز

اثیرالدین اخسیکتی ثانی 1392/12/18 ساعت 06:48 ب.ظ

سروری تو ای سرور ما همه
تو ای شیرمرد این جبهه
زمانی تو بودی معاون میری
تو حالا شده ای فراجناحی
تو ای پیرو خط نظام و رهبری
فعلاً کار نداشته باش تو با خاتمی
چو گرما سوجون است داخل مشو
بخور فعلاً تو همان نان بربری
صفر را تو فعلاً ولش کن رفیق
که آرد تو را بسیار دردسری
خوشم آمد این که اصولی شدی
ز فتنه نه آبی درآید نه نانی

سادات شهری 1392/12/18 ساعت 06:29 ب.ظ

ضمن عرض خدا قوت به برادر عزیز زرودی ما جز خدمت چیزی دیگر از ایشلن ندیدیم . پدر سیاست بسوزد که تر و خشک را قربانی میکند و عرض خیر مقدم به برادر شعبان سروری

رضا 1392/12/18 ساعت 05:23 ب.ظ

باسلام وخداقوت.ضمن عرض تشکر به دوست عزیز خودم جناب آقای زرودی . از زحمات خالصانه وخاضعانه حضرتعالی در ایامی که به عنوان فرماندار خدمت کردید سپاسگزارم هرجا که هستیدبرای شما آرزوی سلامتی وطول عمر باعزت دارم.مدیری که در هرساعتی زنگ میزدیدبا کمال ادب پاسخ میداد اما نگاه وزیرکشور این بود ازنیروهای وزرات کشور منصوب شوند از نماینده دلسوز که ارادت خاصی به اقای زرودی دارندمی خواهیم ایشان رادرجایی که شایسته است معرفی ومنصوب نمایند.

تشکر 1392/12/18 ساعت 07:50 ق.ظ

خدا قوت برای جناب آقای زرودی و توفیق خدمت برای آقای شعبان سروری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.