پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

رونق تودیع و معارفه های شبانه در رامسر

قلم جوان نوشت:مدتی است شاهد تودیع ها و معارفه های شبانه برخی ادارات و نهادهای شهرستان رامسر هستیم به طوری که در یک ماه گذشته بیش از 3مدیر شهرستانی به صورت شبانه تودیع و معارفه شده اند.

متاسفانه این روند باعث سردرگمی ارباب رجوع،مردم،خبرنگاران و مدیران شده است به طوری که جز کارکنان نهاد مربوطه کسی از این تودیع و معارفه ها خبر ندارد.

اگرچه امر اطلاع رسانی در زمان تصدی فرمانداری رستم زرودی در شهرستان رامسر بسیار ضعیف بوده و خبرنگاران در این مدت در سخت ترین شرایط به امر اطلاع رسانی و انتشار یادداشت های انتقادی پرداخته اند اما امیدواریم با حضور حسین شعبان سروری فرماندار جدید رامسر که هفته آینده پس از پایان سفر امام جمعه به مکه مکرمه معارفه خواهد شد خبرنگاران به جایگاه اصلی خود برگشته و در جهت توسعه همه جانبه شهرستان و اطلاع رسانی صحیح  قلم فرسایی نمایند.

لازم به ذکر است در آخرین تودیع و معارفه های شبانه شهرستان رامسر علی اکبر سیدی از سمت خود برکنار و معاونش پرویز سرایی جایگزین او در ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر منصوب شده است.

شنیده شده مراسم تودیع و معارفه شب گذشته با حضور مدیرکل که خود نیز از سمتش رفتنی است،فرمانداری که هفته آینده تودیع خواهد شد،معاون فرماندار و بخشدار رامسر در دفتر فرماندار برگزار شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامسری 1392/12/12 ساعت 09:42 ب.ظ

بهرامی جان موج شمال فردا منتشر میشه؟

سلام
فردا سه شنبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.