پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

گمانه زنی ها در خصوص انتخاب فرماندار رامسر همچنان ادامه دارد

بر اساس خبرهای رسیده به ما انتصاب رستم زرودی معاون فرماندار تنکابن به سمت فرمانداری رامسر منتفی شد.

بر اساس همین گزارش طوماری مردمی ، جهت انتصاب غلامرضا فروغ خلعتبری سرپرست فرمانداری رامسربه سمت فرمانداری رامسر به استانداری مازندران ارسال که در آن تاکید شده است که ایشان سمت فرمانداری رامسر را به عهده گیرند.

هر چند نمی توان از نظر دور ساخت که خلعتبری به علت فشار بالای کاری در زمان سرپرستی فرمانداری ،چند روزی را در بیمارستان بستری شد و کارهای سرپرستی فرمانداری را به رییس دفترش سپرد.

حال باید منتظر ماند که شخصی که تیکه کلامش فعالیت 26 ساله در وزارت کشور است ،آیا قبای فرمانداری رامسر برازنده اوست یا نه؟

شایان ذکر است خلعتبری هم اکنون 7 ماه سرپرست فرمانداری رامسر را به عهده دارد و 19 سال نیز بخشدار بخش مرکزی رامسر بوده است.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن مداح 1391/05/15 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام خوب این جنگ زرگری هم مدتی ادامه پیدا می کنه . هر که بیاد فرماندار همان ارسلان نعمتی است که با این همه مدیریت درخشان ایشان با زبان ... همه اهل قلم و فاضلان باخبر هستند .
استفاده های عنوان فرمانداری از قبل میری تا کنون نعمتی برده است . و همه مسئولین شهر گوش به فرمان این شخص هستند . می گویید نه ؟ یک مسئول بگوید منم نه بخدا برای ایشان با دلایل می آورم .
بهترین کس برای گزینه فرمانداری همان تازه داماده قصه پست بعدی شماست که براش جشن و سرور گرفتن خران

درضمن فکر کنم این همان طومارهای امضاء زده قبلی قلی پور هست که قبلا برای امیال خود چند برگی تو اوراق و اسناد سند سازی جا مونده بود بنام طومار و امضاء مردم الصاق شده و به رسم و ادب از مردم یاد می کنند . چقدر مردم ما نجیبا

سمانه 1391/05/13 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام
با هر دو دیدگاه بالا مخالفم
یا شاید نگارنده بد نظرشونو منتقل کردن!
از پوپولیسم حرف زدن اما گفتن ؛
مردم آنانند کز حکم و سیاست آگهند
کارگر کارش غم است و اضطراب ای رنجبر؛

بلاخره این یا اون؟!!!!!!!!!!!

علی 1391/05/12 ساعت 11:05 ق.ظ

کدام طومار مردمی ؟ مگر من جزء مردم نیستم ؟ چرا این طومار رو پیش من نیاوردن ؟ از رامسری ها بپرسین چند نفرشون این طومار رو دیدن ؟ این خود مردم پنداری ها یعنی چی ؟ مردم همون هایی هستند که در 9 دی بصیرتشون رو به رخ جهانیان کشیدن . برای اونا اطاعت محض از دولت کریمه اصل است .حالا هر کی میخواد فرماندار باشه . تو و دوستانت از حجتی نیا پشتیبانی کردید یارو رو بیچاره کردین . الانم همون افراد بی بصیرت دارین از خلعتبری که یک نیروی ارزشی و در خط ولایته حمایت مخملی می کنین تا اون بیچاره رو هم خراب کنید . دست وردارید آقا بزارین مملکت رو روال بیفته ! گرانی مرغ و این همه جوان معتاد و دختر تن فروش کم بود حالا گیر دادین به فرمانداری !

مردم آنانند کز حکم و سیاست آگهند
کارگر کارش غم است و اضطراب ای رنجبر
...
سلام
سعی کنید تو این مشکلاتی که نام بردید پوپولیستی فکر کنید
به نفعتونه
حداقل یه بار امتحان کنید
مطمئنم مشتری می شید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.