پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

سیاهپوشی به واسطه هتک حرمت به مدیر وبلاگ پوزخند


با سلام خدمت مخاطبان وبلاگ پوزخند

به علت فحاشی رییس یکی از ادارت شهرستان رامسر به مدیر این وبلاگ به دلیل انتقاد از وی تا 10 روز این صفحه به روز نمی شود و سیاهپوش می ماند.

مطلب مورد نظر که مورد توهین واقع شدم "بیت المال یا بیت الحال"/

20 اردیبهشت 1391 

 

بازتاب: 

درد دل یک خبرنگار با استاندار  

 

پاسخگوبودن و سعه صدر دو ویژگی مهم مسولیتی!


پوزخند رامسر سیاهپوش شد / بدون شرح  

 

شمال پرس

نظرات 24 + ارسال نظر
علی 1391/02/29 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.

سی چی از سیاهپوشی دراومدی ؟ سی چی سر حرف خودت واینمیسوی ؟تو مرد نیسی! اگه مرد بودیا لااقل تا دویم سیم ماه بعدی صبر میکردی تا ده روزت تموم شه ! ده روز چی نی ! اما اگه کاکوم بفهمه سر از تنت جدا می کنه ! سیاپوشی چی نی ! ولی باس سر حرفت می موندیا !

کاکو سلام
پیدات نیه؟
چه کیت؟
خو تمام بو دیه

نیستان 1391/02/29 ساعت 12:36 ق.ظ

خمت خبرنگار محترم این وبلاگ بایدعرض کنم برادر خوبم همیشه جنبه های مختلف را درنظر گرفته و مبادا از دایره عقلانیت و انصاف غافل شویم.
خدمت دوستان عزیز دیگر هم باید عرض کنم صرف تایید یا تشویق یک شخص دردی را درمان نمیکند.
و سلامی مجدد به جناب دکتر(علی.و) دکترجان همیشه و همه جا سرلوحه حق را پیش رو قرار دادم و از هوچیگری بیزارم ... تنها چیزی که برای اهل قلم باید اهمیت داشته باشد رجوع به وجدانی سلیم و دیدگانی منصف و حق جو و حق گو است؛ اصولا پناه بردن کار بی پناهان هست ، پناه من هم همان شعرها و ابیاتی است که آتش بر نیستان می زند ... سرتان اگر درد گرفت عذرمیخواهم و بعنوان پایان بخش کلامم می گویم: دکتر جان عزیزم، سپر دفاعی کشور ما در آبهای دریای مازندران خاکریز و سنگچین و این چیزها نیست؛ کمر همت به آبادانی کشور است و نه نق زدنهای بی سرانجام و خارج از گود و منتظر لنگ کردن حیف داخل میدان. چندباری هم سعی کنیم حرفهایمان را در چارچوبی دیگر برسی و سپس بیان کنیم.

نیستان 1391/02/28 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام برادر علی.و - بنده باکی از افشا ندارم چرا که نام ادبی بنده نیستان پناهی بوده و خلایق میدانند که کیستم و کجایم.
فتوای آقا بر دیده منت بنده مادامی که به ولایت و تبلیغ حق کمک میکنم شامل آن نمیشوم.
مابقی قصه باشد حضورا خواهم گفت. ما همه بندگان کوی حقیم

کتالمی 1391/02/28 ساعت 10:30 ق.ظ

جالبه . فقط ادا اطوار در میارید. نه به اون حمایت شما از اون پولدارهای رامسری که حق ما مظلومها رو خوردنند و هنوز هم زمینهای ما را دارن میخورن و گردن خودشان کلفت کردن و ....... نه به اینکه به این ماشین گیر دادی. تو هم دنبال خیلی چیزها هستی آب نیست وگرنه شناگر ماهری هستی.

سلام اه اه اه چه بی ادب؟
خب چیکارش داشتین؟
اب باباااااااااااااااااااااااااااااااا
خبری ازتون نیستا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حواسم هست

ک. 1391/02/24 ساعت 07:50 ق.ظ

صندلی ،سکوی فروش جرعه جرعه عمر است

(دکتر ندوشن)

گرگان ما 1391/02/24 ساعت 12:24 ق.ظ http://gorganma.persianblog.ir

سلام محمدرضای بهرامی عزیز

درود بر تو بزرگوار که شرف قلم را حفظ کردی

کاش بقیه نیز جسارت و شجاعت و صداقت تو را داشتند.

درود بر تو ای آزاد مرد گرگانی که همیشه بیادم بودی
گرگانت آباد وآزاد باد ای آزاده

امیر جمشیدنژاد 1391/02/23 ساعت 09:56 ب.ظ

با سلام
این که یک خبرنگار با فاصله گرفتن از نهادهای قدرت و ثروت ، زبان گویای مردمش باشه ،یک امر به طور کامل بدیهیه. اما این که این قضیه این قدر بازتاب پیدا کرده (مثل استرداد کیف گم شده توسط رفتگر بجنوردی)، یک دلیل عمده اش ، سازشکاری و مصلحت اندیشی بخش قابل توجهی از خبرنویسان جامعه ماست. خبرنگاری که مدام به فکر ارایه فاکتور و گرفتن پول از این اداره و اون اداره است ، ناگزیر باید نقش روابط عمومی اون دستگاه رو ایفا کنه.
یکی از همکاران شما پس از مصاحبه با یکی از مسئولان استانی رو کرد به بنده و گفت آن مسئول قول پرداخت 50 هزار تومان به هر خبرنگار رو داده و شما پیگیری کن پول پرداخت بشه.
یا این که مدام گفته می شه که از طرف فلان مسئول به خبرنگاران فلان چی داده می شود
یا این که در یکی از شهرهای شمالی ایران همه خبرنگاران را سوار هواپیما می کنند و به یک سفر زیارتی می برند و سپس سفرنامه آکنده از ارادت به مسئولان ذیربط منتشر می شود
یا این که چند خبرنگار ، خانواده مسئولی را در خودروی خدمت می بینند و جز یکی بقیه دم فرو می بندند.
واکنش غیرمسئولانه آن مسئول و بازتاب های آن ، برادر عزیز ،بیش از همه ، نشان دهنده رخوت حاکم بر جامعه خبرنگاری ماست.
اما برای شما که پیشتاز ایجاد شفافیت در ساحت قدرت شده اید ،به مانند گذشته ، آرزوی سرفرازی دارم.
ایام عزت مستدام!

سلا م به همکار جوان وشجاعم قصه از این جا شروع شد که همه ما دیدیم وساکت نشستیم ولی آقای بهرامی با جسارت خاصی مسئله رو بیان کرد. مرحبا به تو و شیرپاکی که خوردی . امروز رور تولد فاظمه زهرا (س) وروز زن می باشد و من از همین جا دست مادر شما را می بوسم که فرزندی چون شما را تحویل دیار سرسبز و مظلوممان نموده . واقعا جای بسی شرمساریست که اداره ای که باید حافظ منافع و اموال مسلمین باشد و امانت داری در سر لوحه کارها و اموراتش قرار بگیرد ،بالاترین مسوول این اداره عملی ناپسند هم از قول خدا و پیامیر و هم از دید مردم هوشبار منظقه انجام میدهد . بدتر و شرم آور تر اینکه توهین و ناسزا کرده و عملی قبیحی دو چندان انجام میگیرد . ما خترنگاران رامسر از جایگاه والا و ارزشی خود دفاع کرده و این عمل ناپسند را به درگاه ایزد یکتا به شکایت خواهیم برد والسلام.

شمال پرس 1391/02/23 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.shomalpress.com

انعکاس مطلب شما در سایت خبری شمال پرس

وثوق 1391/02/23 ساعت 11:34 ق.ظ http://volleyballmm.com

آقا چه خبره اونجا!؟
یه مدیر یه حرفی زده شما چرا وبلاگو تعطیل کردید خوب حق داره!!!!!!!تو مملکت همه ارگانها دارند این کارو میکنن شما گیر دادی به بچه محل و بقیه رو داری خوشحال میکنی !!

اکراسریان 1391/02/23 ساعت 09:57 ق.ظ

گرچه بیساری افراد فقط شعارشو میدن ولی من این حرکت خبرنگار محترم را پاس می دارم تا از این به بعد هیچ مسئولی فکر نکنه هرآنچه در زمان مسئولیت در اختیارشه ملک طلق نیست که هرکار خواست انجام بده.
به راستی اگر همه ملت و مسئولین مثل این خبرنگار بودند فسادی به بزرگی 3 هزار میلیارد اتفاق می افتاد؟

دوست 1391/02/23 ساعت 08:57 ق.ظ

باسلام کار خودت رو کردی بیچاره مجبور شده از اتومبیل شخصی خودش استفاده کنه امیدواریم تاثیر گذار بوده

علی 1391/02/22 ساعت 08:50 ب.ظ

از این برادر نیستان پناهی واقعاً تشکرمندم خیلی ! تاحالا کجا بودی عزیز دل برادر ! ما که حالمون از پوزخند های این شخص، که حتی نمی خوام نامشو هم ببرم ، چون کراهت داره ، بهم میخوره ! من هی میگفتم که این شخص معلوم الحال و الاحوال داره سیاه نمایی میکنه کسی باورش نمی شد ! حالا ببین از سر عناد و لجاجت صفحه ی خودشو هم سیاه کرده ! بعد از نظر برادر نیستان که نمی دونم چرا تو فیس بوک پناه گرفته ، چون موندن در آنجای کثیف طبق فتوای برخی علما کراهت بلکه حرمت داره ، خلاصه من رفتم تحقیق کردم دیدم که هیچ یک از ادارات شهر ما از این ماشین های اسپرت شده ندارند و اگر مسئولی بخواد ماشینشو این جوری بزک دوزک بکنه و لوس بازی در بیاره خودبخود از مدیریت ساقط است ، حتماً و لابد این بی بصیرت های فتنه جوی انحرافی خواستند توطئه کنن و یک مدیر ارزشی رو خراب کنن ! وگرنه من بعید می دونم کار مدیر های این شهر باشه ... حالا شهرهای دیگه رو من نمی دونم ؟
خلاصه دستت درد نکنه برادر نیستان ارزشی برو که دارمت ! اگه ما چند تا از دوستان همفکر باهم باشیم کارو یکسره می کنیم و توی پوز این شخص (یعنی همون شخصی که نمی خوام اسمشو بگم چون کراهت داره و بدنم کهیر میزنه) می زنیم تا دیگه پوزخند نزنه و اسم وبلاگشو عوض کنه و مثلاً بزاره پوز گریه ! یا پوز ناله !
بازم مرسی نیستان جان ، ولی از توی فیس بوک هرچه زودتر بیا بیرون ، وگرنه تو رو هم افشا می کنم !

مهسا 1391/02/22 ساعت 02:33 ب.ظ http://chalkrood.blogfa.com

متاسفم واقعا



۱۰ روز خیلی زیاده ها

سلام
ابتدا باید از مجرای حقیقی و بررسی ااد مختلف یک رویداد وارد شد و مستندات آن را تا مرز یقین جمع آوری نمود و سپس اقدام به قضاوت درمورد داشته های خود داشته باشیم.
شما بعنوان یک خبرنگار تا چه حد به داشته های خود اطمینان دارید؟ شما تا چه حد به اصول اخلاقی خبری پایبند هستید که از طرف مقابل رفتاری مناسب طلب دارید؟
آیا رفتار شما سبب تضعیف مبانی نظام نشده؟
رفتارتان به یک بازی کودکانه بیشتر می ماند .
بیشتر اندیشه کنید

محسن ی 1391/02/21 ساعت 09:17 ب.ظ

متاسفانه هیچ گونه حمایتی از طرف مسئولین به خبرنگارها و نویسندگان منتقد نمیشه چون می ترسن فردا به سر خودشونم بیاد

جانباز 1391/02/21 ساعت 08:36 ب.ظ

خطاب به علی :احتمالا این مسول .... هستش چون افکارش مثل خودت عقب مانده و غیر قابل انعطاف میباشد،خوب متاسفانه مسولین این ور اکثرا بچه محل شما می باشند !

انگولکچی 1391/02/21 ساعت 03:49 ب.ظ

محمد رضا جون توحرفه خبر نگاری که این حرفا نیس . مرد باش و اسراری رو از این مسئولین (بعضی ها ) کثیف فاش کن که خودشونم ندونن از کجا خوردند حیف که حال وحوصله ندارم وگرنه میزدم تا عالم وآدم بدونن هشت وسی رامسر منم

علی 1391/02/21 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.

بالاخره یک مرد پیدا شد که بتونه تو رو سر جات بنشونه ! من به این مسئولینی که مثل اربابا حال رعیت رو میگیرن افتخار می کنم . مسئول باید مسئول باشه ! مسئولی که مسئول نباشه مسئول نیست ! والله ما که هر چی نصیحت کردیم ، بصیرت نمودیم ، دلالت کردیم شما آدم درستی نشدی ! حقته که با زبان مسئولین باهات صحبت بشه و فحش بشنوی نوش جان ! حالا این مسئول کی هست که من ازش تقدیر کنم و به خاطز این عمل مسئولانه یه پست بالاتر براش دست و پا کنم ؟

محمد ولی تکاسی 1391/02/21 ساعت 10:13 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

آینه چو عیب تو بنمود راست
خود شکن آینه شکستن خطاست

چرا آینه می تواند پاسخگوی شما باشد و کارتان را به خودتان بازپس دهد ولی خودتان نمی توانید زنگار آینه دل صاف و بی غل و غش خود را پاک نموده و همچون شیشه ای بی رنگ آن طرف قضیه را هم ببینید.

سلام
با احترام
این حرکت شما را بنده تایید نمی کنم . شاید سکوت شما یک نوع تایید باشد .
لطفا وبلاگ من را درج نمایید.
با تکشر و امتنان فراوان

صابر 1391/02/20 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام خدمت اقای بهرامی از حرکت شما متشکرم ولی خوب است که ایشان را معرفی میکردید تا شاید ما هم مواردی داشته باشیم تا در اختیارتان قرار دهیم و لازم به ذکر است به ایشان باید گفت که زیاد به این میز تکیه نکن چون اگر میز دایمی در اختیار ایشان بوده دیگر به ایشان نمی رسید . موفق باشید

خبرنگار 1391/02/20 ساعت 05:35 ب.ظ

متاسفم برای آن مدیر و البته آن شهرستان توهین به خبرنگار - ای مدیرعاجز!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.