پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پوزخندی به متعصبین رامسری


"باآنکه رامسری نیستم اما از یک رامسری خود را رامسری‌تر می‌دانم و به این شهرستان تعصب دارم...

من حاضرم عمر سیاسی و اجرایی من کوتاه باشد ولی حق شهرستان را بگیرم و برای موانع شهرستان می‌جنگم....

...من در هر کجای این کشور خدمت کنم نسبت به آبادانی و عمران آن شهرستان تلاش می‌کنم و آن را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم. ...

...بنده وظیفه نظارتی دارم و موانع را رفع خواهم کرد همان طوری که قفل بسیاری از پروژه‌ها را در دوره مدیریتی خود برطرف کرده‌ام و دلیل اینکه نمی‌خواهم از رامسر بروم این است که موانع زیادی وجود دارد که باید برطرف شود..."

مطالب فوق گزیده سخنان جناب عبدالصمد صفرنژاد فرماندار محترم شهرستان رامسر بود که در جلسه ی اداری شهرستان روز چهارشنبه 29 دیماه توسط خبرگزاری ها مخابره شد.

نخستین باری که سخنان فرماندار محترم را خواندم بسیار ذوق زده شدم ولی سریع به فکر فرو رفتم و هر چند لرزان لرزان ولی بالاخره دست به قلم شدم و مطالبی را از باب یادآوری به تحریر در آوردم.حدود اواسط خردادماه امسال وبلاگ فریاد رامسر با مطلبی دردناک به روز شد که اگر نگاه تیز بین این شهروند محترم نبود شاید الان هیچ کس نیز بدان توجهی نداشت و به آرامش خوردن یک لیوان آب از کنار آن می گذشتیم.

تغییر هویت شهرستان رامسر!!! "اقدام ناباورانه رئیس اتحادیه صنف موسسات اتومبیل کرایه رامسر باعث بی هویتی ، کم رنگ شمردن سمبل رامسر شد"!مگر می شود بدون توجه از کنار این موضوع گذشت.شهری که ملقب به عروس شهرهاست و دارای مناظر زیبا و چشم اندازهای طبیعی است که هر انسانی از مشاهده آن مدهوش می شود چنین به سادگی هویتش تغییر کند؟ نماد هویتی رامسر با سمبل زیبای هتل ها و کوه پشت سر آن چیز جدیدی نیست که برای مردم توضیح داده شود.و این یک آن با بر چسبی بر گرفته از عکس کابین تله کابینی عوض شود و در اینصورت احتمالا شهروندان رامسری گمان میکنند تمام مسئولین اجرایی شهرستان به خواب غفلت فرو روفته اند.عکسی که هیچ سنخیتی با فرهنگ رامسر ندارد اینگونه به جای هویت شهرستان بنشیند؟ ومتاسفانه نزدیک  به گذشت 8 از این اتفاق هیچ تلاشی برای بازگرداندن هویت اصلی شهرمان رامسر نشده است.پس کجایند آنهایی که خود را رامسری تر از رامسری معرفی می کنند؟

متعصبین کجاست هویت رامسر؟؟؟

 

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام از مطالبت و نقد و بررسی شما بسیار سپاس گذارم . دوست خوبم

ممنونم از سپاسگزاریتان

سلام خدمت جناب بهرامی
من با نظر جناب وحیدی موافقم.در این مورد که می فرمایید جناب صفر نژاد هم که رفتنی شدند جای مبارک را به رئیس آموزش وپرورش خواهند داد.
آمده بودم که بگوییم بروزم.

سلام
بهر حال گفتنی ها را باید گفت
پست شما را در ماهنامه نسیم بیداری ماه قبل که مصاحبه با جناب مهندس سحابی بود را خواندم
موفق باشید دوست من

محمد ولی تکاسی 1389/11/02 ساعت 11:42 ق.ظ http://mw1.blogfa.com

http://www.daryanews.com/?NewsId=8227
مطالعه عملکرد افراد می تواند گامی در جهت اصلاح جامعه باشد.
لطفا به آدرس فوق مراجعه فرمایید.
ماس گله سر بیشه کچه تود مر ره
تکاسی

سلام اقای تکاسی
به لینک مورد نظر سر زدم اما در قسمت دوم
چشم اگه می دس ماس گله یه برسه کچه ترری تودنم اما به قول سعدی ؛به خاطر داشتم که چون به درخت گل رسم دامنی پر کنم هدیه اصحاب را چون برسیدم بوی گل چنان مست کرد که دامنم از دست برفت؛ مره هیته کار ونه که

سلام جناب بهرامی عزیز
غیرت و تعصب شما قابل درک است ولی همه ی ما ایرانی هستیم. رامسر و ... یک نام است و عشق به آن اگر از وطن دوستی که در همه جای دنیا محترم است فراتر رود به آفت تبدیل می شود و شاید عاملی برای ماندن در قدرت و کسب محبوبیت. چنان که فرماندار و امام جمعه غیر بومی هم رامسری تر از شما می شوند!
دوست گرامی، اگر شایستگان بر مسند باشند از هر کجا که می خواهند باشند، و اگر خط و ربط های ناپسند ملاک قرار گیرد چه فرقی بین این جایی و آنجایی است.
ضمناً بومی پرستی و بومی ستایی باعث در خود فرو رفتن و عقب ماندگی میشود و نیز موجب میگردد که باور کنید ضعیف هستید و باید ژست اقلیت ها را بگیرید.

سلام دکتر جان
فرمایش شما صحیح است و من هم به قصد یادآوری قید نمودم که در شهری که شهروندانش نه چنان در خور ،احساس مسئولیت نمی کنند چگونه از رامسر رامسری تر پیدا می شود
گفت باید حد زند هشیار مردم مست را
گفت هشیاری بیا این جا کسی هشیار نیست

دکتر جانم نباید فراموش کنیم که «قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی» پس اقلیت یا اکثریت نمی تواند معنی داشته باشد و فقط کافی است هدف خدایی باشد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.