پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

پژواک رامسر

آید به سوی ما باز ، هر کار زشت و زیبا!!!

طرح هدفمند کردن یارانه ها

      

                                                                         

 

 

   

***به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری طرح هدفمند کردن یارانه ها از اول مهر امسال  اجرایی خواهد شد. با اجرای این طرح شاهد افزایش بی سابقه نرخ تورم  در کشور خواهیم بود.

-- چه خواهد شد؟

***مردم از نظر قدرت خرید ، کسب و کار و در آمد دچار مشکل خواهند شد .

-- بعدش چه خواهد شد؟

***نگران نباشید. بعد از مدتی عادت می کنیم.

نظرات 10 + ارسال نظر
oon 1389/04/06 ساعت 12:52 ب.ظ

تو خودت پوزخندی... بابا ول کن این مسخره بازی ها رو... برو بابا... برو بذار باد بیاد بچه کوچولو...

میم 1389/04/05 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام

روز میلاد امام علی رو بهتون تبریک میگم
شاد باشید


منم قبلش تشکر میکنم و ممنون از لطفتون


یا حق[گل][بدرود]

منم خدمت شما و خانواده تان تبریک عرض میکنم.یا علی

علیزاده 1389/04/03 ساعت 10:49 ب.ظ http://modirramsar.blogfa.com

سلام . از حضور مهربان و سبزتان سپاس گزارم. وبلاگ بسیار خواندنی و جالبی دارید. استفاده کردم.

oon 1389/04/03 ساعت 04:29 ب.ظ

شووووووووووووووووووووووووووووووووووت...!

میم 1389/04/02 ساعت 11:33 ب.ظ

سلاممم
متشکرم از لطفتون
میتونستم بفهمم مال خودتونه
پست پادشاه رو قبلن خوندم
و با تحلیل صفویه هم حال کردم چون منم تاریخ رو خیلی دوست دارم
بدم نمیاد در مورد برداشتم با یه نفر صحبت بکنم
صد در صد تند رفتن درست نیست
من قبلن که اون وبلاگ رو مینوشتید فکر میکردم یکم تحت تاثیر رادیو فردا تند روی میکنید البته قبلش نمیدونم باید بگم من یکم رکم

روی لینک کلید کردم که میل فرستادید ولی مال سروش نیست
یه چیزی تو مایه های تبلیغات میاد


بازم سپاس


یا حق

ببخشید
بازم واستون می فرستم

میم 1389/03/31 ساعت 11:39 ب.ظ

سلامم
تبریک میگم بابت وبلاگ جدید
قبلن هم اومده بودم
منم تسلیت میگم سال روز درگذشتدکتر علی شریعتی رو

اره فعلن ما مردم ایارن اینطوری شدیم که به هر سختی و مشکلی هست عادت میکنیم
البته اینا هم بلدن چطوذی کار بکنن
به مرگ میگیرن که ما به تب راضی بشیم


براتون یه میل فرستادم
و منتظر پاسخ هستم

بسیار بسیار ممنون


یا حق

سپاسگزارم از حسن توجه شما.
به درخواست شما ترتیب اثر داده خواهد شد
یا حق

سلام
ممنون که بهم سر زدی
وبلاگ جالبی داری
خوشحال شدم

متشکرم

سلام.عضو سایت بشید و از خدمات سایت استفاده کنید.اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.

مریم 1389/03/29 ساعت 10:30 ق.ظ http://p30rank.ir/?ref=10165

سلام سایت خوب و قشنگی داری اگه می خواهی رتبت تو گوگل بالا بره.
یه سایت هست که مجانیه و با روزی ۱۰ دقیقه انلاین بودن امارتا ۳۰۰-۴۰۰ تا بالا میبره
حتما عضو شو
حیفه
بازم بهت سر می زنم
بای

مدیریت وبلاگ 1389/03/29 ساعت 10:28 ق.ظ

شهادت دکتر علی شریعتی را به تمام دوستارانش تسلیت عرض میکنم
باشد که راهش جاویدان باشد
مدیر وبلاگ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.